A little Change | Mała Zmiana

Hi, so recently I was thinking about my blogs and I don't know how many of my readers know but I do speak Polish as well as English. I was considering the thought of making a new blog to be just in Polish however I decided three different blogs were too much. I am from now on going to be writing content in both Polish and English on both of my blogs. I feel like this is going to allow more people to get involved and read the content I get up as well as making sure I carry on practicing Polish writing since over the years I must say it hasn't been as good as it could be. That also means that when I start off writing posts in Polish it won't be perfect but I'll try my best! Practise makes it perfect and I think it will be a great thing to add to my blog. For my readers that have being here since the start the change isn't going to really effect you since there's still going to be content up normally in English and the same added but in Polish. 

Monday- Post on Secret Beauty Life
Tuesday- Post on The Fashion Convert
Wednesday-
Thursday- Post on Secret Beauty Life
Friday- Post on The Fashion Convert
Saturday-
Sunday- Extra posts sometimes on either blog.

Hej wszystkim, nie dawno myślałam o moich blogach i nie wiem ile moich czytelników wie ale ja jestem z polski więc trochę polskiego znam. Planowałam zrobić nowy blog tylko po polsku ale doszłam do wniosku ze trzy blogi to zdecydowanie za dużo. Więc doszłam do wniosku że od teraz będę pisała posty na moich blogach po polsku i angielsku. Czuję ze przez to więcej ludzi będzie mogło czytać mojego bloga i ja będę mogła ćwiczyć mój polski język bo można powiedzieć że jest na niszym poziomie. To może znaczyć ze jak będę pisać tę posty na początku to one nie będą perfekcyjne ale będę się starać jak najbardziej. Dla tych so już czytali mojego bloga to nie powinno być żadnym trudem dlatego że tylko dodaję to co było po angielsku też po polsku- Nie wiem jak dobrze to wytłumaczyłam ale ja wiem o co chodzi. Mam nadzieję że nowym czytelnikom się spodobają moje posty na moich blogach, więc to chyba tyle na dziś i do zobaczenia.

Poniedziałek- Secret Beauty Life
Wtorek- The Fashion Convert
Środa-
Czwartek- Secret Beauty Life
Piątek- The Fashion Convert
Sobota-
Niedziela- Czasami na jednym z dwóch blogów coś dodam
Beauty & Lifestyle blog | Blog o Urodzie i stylu życia: http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

Nikola Xx

Comments

Popular Posts