Classy Outfit | Z Klasą Strój

So, recently I went out, like I usually do and decided that I wanted the smart, tailored desginer look. I achieved this look by wearing a plain black turtle neck top which is by the way in trend right now and I find that this item can look flattering if worn correctly. I added my burgundy coloured H&M skirt that I adore and have worn oftenly recently. I added a pair of plain black tights since the weather is getting colder, even though it was quiet warm that day. I have yet again worn my white jacket because I am that obsessed. To finish off this outfit I have a small black bag with a pair of loafers. I feel like these two items look stunning together because of the gold details that compliment the other item.


Więc nie dawno wyszłam z domu, jak zwykle i zdecydowałam założyć coś dopasowanego.
Ja osiągnełam ten wygląd przez zakładanie czarną bluzkę (golf) która jest modna w tej chwili. To może ładnie wyglądać jak się dobrze dokona stylizacji. Dodałam spódniczkę z H&M w kolorze burgund bo mi się wydawał jesienny. Uwielbiam ją i nawet często ją noszę. Dodałam normalne czarne rajstopy bo pogoda się pomału zmienia chociaż było ciepło tego dnia. Znowu mam na sobie tą kurtkę białą bo po prostu mam taką obsesję. Żeby strój zakączyć dodałam małą czarną torebkę i parę czarnych butów. Uwielbiam sposób w którym tę dwie części stroju pasują do siebie przez złote szczegóły

Comments

Popular Posts