Like A Doll | Jak Lalka


The day I put together this outfit I started off with plain black jeggings and a grey hoody but in the end decided that life is too short to wear plain outfits and I ended up in this. By the title of this post you might have already guessed that this outfit just reminds me of the outfits dolls wear and it truly made me feel like a big huma doll. I would have worn this outfit without tights however I had come to the conclusion that it would be better to put them on because I had no nice socks to wear with these shoes. The denim circle/skater skirt is very cute in my opinion and if styled in a different way it looks very Tumblr inspired in my opinion. Or maybe even this looks tumblr inpired to you? The skirt and top together might look like a dress but as I said they are two seperate pieces. The striped top is very plain and simple but I feel like it will be very useful because it will go along with so many things. The shoes I wore I underestimated very much since they are so comfortable to wear and I'm glad they're mine. I like the dark blue colour of these shoes aswell. In the outfit there were diffrent shades of blue included which was quite nice to see. The bag I'm wearing is yet again the white vintage looking bag which I was unsure of but overall I feel like it was a good choice. I'm not wearing much accessories to finish off the look, it's just a plain necklace that was gifted to me. 

W ten dzień jak wybierałam strój to najpierw założyłam czarne jeggings i szarą bluzę ale doszłam do wniosku że życie jest za krótkie na nudne normalne ciuchy. Z tytułu tego byście zauważyli że ten strój mi bardzo przypominał coś co lalka by nosiła. Szczerze czułam się jak duża ludzka lalka. Bym założyła tę spódniczkę z skarpetkami ale nie miała żadnych ładnych żeby do butów pasowały. Uwielbiam tę spódniczkę i wydaję mi się że jak inaczej stylizowana to będzie wyglądała w stylu tumblr. A może ta stylizacja już wygląda tumblr inspirowana. Spódniczka i bluzka trochę wyglądają jak sukienka ale są dwoma osobnymi częściami. Bluzka w paski jest bardzo zwykła ale wiem że do dużo rzeczy będzie pasować. Buty które założyłam trochę lekceważyłam dlatego że zapomniałam jak wygodne są. Uwielbiam tę buty i wiem że są bardzo wygodne więc cieszę się że należą do mnie, ciemny niebieski kolor jest niesamowity. W całym tym zestawie było parę odcieni niebieskiego koloru co było fajnym dodatkiem. Torebkę którą wybrałam jest moja biała torebka która tak jak by wygląda na straszą/zabytkową. Nie byłam pewna z początku ale doszłam do wniosku że pasuje w swój sposób. Dodatków dużo nie było oprócz naszyjnika co dostałam. 

Comments

Popular Posts