Roses and Jeans | Róże i Dżinsy

I liked the way these turned out and that's why there's so much photos. This outfit was thought and changed about before I came to this overall look I agreed on. My hair is starting to fade which is a bit sad but good at the same time since I need to dye it back some time soon! The ripped jeans I've worn before but in the same ways so I had decided to change up my options since I had many of them. The ripped jeans were ripped by myself and if your not sure on rips in jeans you obviously won't go for big massive rips. I like the way these turned out like I said before. The white flats and white jacket were chosen for this look just like any other look I've worn. A black crop top with red and pink roses was worn with this look and I like the way it darkened the outfit since it was very light. There seems to be a lot of colours and shades that just compliment each other which is always a good feature in an outfit.

Lubie sposób w który tę zdjęcia wyszły dlatego ich jest tak dużo. Było dużo zmian zanim zdecydowałam się na tym ostatecznym stroju. Dla tych co nie wiedzieli to ja farbowałam włosy na fioletowy/ różowy kolor i teraz już to się rozjaśnia, tak bardzo mi to nie przeszkadza dla tego że za nie długo będę musiała spowrotem farbować na naturalny kolor. Już kiedyś wcześniej nosiłam tę spodnie ale w ten sam sposób więc doszłam do wniosku ze muszę trochę to pozmieniać. Miałam dużo opcji więc je chciałam wykorzystać, jak chodżi o spodnie dżinśowe ja sama dziury zrobiłam. Po prostu modne w tym sezonie były i spodobały mi się. Jak sami chcecie zrobić radzę od małych wyciąć zacząć i później powiększać. Biała kurtka i białe buty były wybrane tak jak zwykle do każdego stroju. Czrana krótsza bluzka z czerwonymi i różowymi różami była dopasowana do tego stroju, bardzo mi się spodobał sposób w który ta bluzka dodała ciemniejszy kolor dla tego że strój był bardzo jasny. Jest nawet parę kolorów w tym stroju ale tę kolory komplementóją siebie na wzajem co jest dobrą rzeczą jak chodzi o pełny zestaw.

Comments

Popular Posts