The Brick Vibes

On that day I was actually out and about being an organised person that I am, getting things sorted. I paired my loved white jacket with this interesting outfit. I wore a plain white top which overall didn't contrast with the jacket however, the skirt was the main piece in this look. This skirt is from Next and it is a brown/camel coloured skirt with a black panel/section going down one of the sides. I find that a skirt like this is more interesting and it can be flattering on different body types. To finish off the outfit I had added my small black handbag and white flats with my tights.I could have worn black flats however, the white ones stood out more.
  
W ten dzień to ja akurat byłam z organizowaną osobą (trochę zajęta). Więc do tego stroju do brałam moją ulubioną białą kurtkę,  z tym miałam normalną bluzkę w tym samym kolorze. Ta bluzka specjalnie w tym samym kolorze jest dla tego że nie chciałam żeby odstawała od reszty. Spódniczka wydaje mi się, była głównym przedmiotem w tym zestawie. Ona jest z Next is jest w kolorze brązowym/Camel z czarnym kawałkiem po jednej stronie co może ładnie figurę ciała podkreślić.  Żeby ten strój za kończyć dodałam małą czarną torebkę i białe płaskie buty. Mogłam założyć czarne płaskie buty ale doszłam do wniosku że białe będą sie bardziej odznaczać.  

Comments

Popular Posts