Autumn Day Outfit | Jesienny Dzienny Strój

Lately me and my friend Izzy went out and had a sort of blogging day. We took many pictures of our outfits and starting from today I will be sharing them with you. This is a simple yet cute outfit for an Autumn Day Out. I have started to style the Autumn trends that I came up with. In this outfit I wore a plain white top with a black collar (this contrasts beautifully) paired with leather jeggings and a pair of loafers. I finished the outfit with a black suede jacket and my bloggger programme tote bag. Even though there's not any colour included the white top brightens the look. 


Ostatnio z moją koleżanką pojechaliśmy żeby zrobić zdjęcia na bloga. Dużo zdjęć różnych strojów były zrobione więc od dzisiaj się z wami zacznę dzielić nimi. To jest Łatwy strój i słodko wygląda moim zdaniem, fajny strój na Jesień. Zaczęłam stylizacja Jesienne przygotowywać na tę porę roku i one są pełne jesiennych trendów. W tym stroju założyłam białą bluzkę z czarnym kołnierzykiem razem z czarnymi skórzanymi legginsami. Do tego dodałam czarne niesznurowane mokasyny z zamszową kurtką. Żeby wszystko ze sobą mieć dodałam torbę z the blogger programme. Wiem że nie ma kolorów w tym zestawie ale mi się podoba sposób w który biała bluzka rozjaśnia wszystko. Jest kontrast pomiędzy dwoma kolorami w tym stroju.

Comments

Popular Posts