Autumn Party Outfit | Jesienny strój na imprezę

Since it's now Autumn I'm guessing it's time for Autumn party outfits. I don't think I have any party to go to in Autumn or anything like that however, you might. So here I am to help you out. For this look I have worn two items only. To start off with, the main piece of this outfit is the dress. This dress is stunning and shapes your body nicely. I find it's just about long enough to get away with and has long sleeves for the colder weather. I love the turtle neck on this dress because it's one of the trends you always see in autumn. Even though this dress is black, it has floral details that make your body look amazing. They're just there in all the right places as well as adding more interesting features to the clothing item. I don't know about you but this is possibly one of the few dresses I've seen with longer sleeves. I have then added a simple pair of black pointed toe heels for extra height and because overall they make your legs look amazing.


Jest już jesień i jest czas na jesienne stroje na imprezę. Raczej nie mam żadnej 'imprezy' przez tą porę roku ale chciałam się z wami podzielić tym zestawem. Kto wie, może wy macie jakąś imprezę i potrzebujecie inspiracji. Do tego zestawu mam tylko dwie główne rzeczy. Sukienka jest piękna i kształt ciała podkreśla ładnie. Uwielbiam sposób w który ta sukienka nie jest za krótka. Są też długie rękawki które są dobre jak się zrobi zimno, jak byście chcieli to można dodać rajstopy. Ta sukienka też ma golfową górę sukienki (po angielsku turtleneck) co jest dobrym dodatkiem na jesień dla tego że to jeden z jesiennych trendów. Wiem że sukienka jest czarna ale kwiaty ją ożywają. Uwielbiam sposób w który kwiaty są pozycjonowanie na tej sukience dla tego że pomagają ciało podkreślić. Nie wiem co wy o tym sądzicie ale wiem że ja tylko parę sukienek widziałam z długim rękawkiem i jedna z tych to jest ta co wam dziś pokazuje. Dodałam moją ukochaną parę szpiczastych czarnych szpilek dla tego że fajnie podkreślają nogi i te buty pasują do tego stroju. 

Comments

Popular Posts