Denim Flares | Dżinsy Dzwony

We are now half way through the week and I am back with a bit of denim and suede. I feel like this is a very professional and editorial look with the designer feel to it. I have never worn the flares style of denim and right now I'm seriously asking myself why. They look amazing in my opinion. These ones are from Tommy Hilfiger and are an amazing quality pair of jeans. Something worth purchasing. Now, this style isn't the normal flare type of thing I must admit they are wide around the ankle area but I guess it's a fun way to add something different to an outfit.

For the top half I went with a sheer white/cream shirt because it made this look professional. The suede black jacket adds more of an autumn feeling to this outfit. I feel like people could wear whatever footware they would like with this outfit however, I opted for my black pointed toe heels since I was going for the professional look and the fact that the jeans were long on me is another reason behind my choice. I have also noticed that if you wear a heeled shoe in an outfit like this your heels won't be the main part of your outfit however, they will be nicely peeking through.


Już w połowie tygodnia i dla was dziś mam strój z skórą i parą dżinsów. Ten strój mi się wydaje bardziej profesjonalny i projektancki. Coś co byście zobaczyli w gazecie mody a nie na ulicach. Nigdy tego stylu spodni nie nosiłam ale muszę przyznać że mi się podobają. A to dużo mówi dla tego że jak byłam mała to całkowicie nie nosiłam spodni. Te akurat są od Tommy Hilfiger i one są bardzo dobre jak chodzi o jakość. To nie są takie zwane flared jeans/bell jeans (jeansy dzwon) o normalnych wymiarach które wszyscy noszą., wydaję mi się że mają szerszy dół niż tę co wszyscy teraz noszą. 

Na górę założyłam przezroczystą Białą Bluzkę/koszulę dla tego że trochę bardziej tego profesjonalnego wyglądu dodała. Czarna skórzana kurtka dodaje dodatkowej warstwy na zimniejsze miesiące. Szczerze możecie założyć jakie kol-wiek buty chcecie ale jak wybrałam szpiczaste czarne szpilki dla tego że one nie wyglądają jak główna część stroju chociaż dyskretnie się pojawiają, spodnie były o drobinkę dłuższe ode mnie więc to raczej był dobry wybór. Też one profesjonalnie wyglądają. 

Comments

Popular Posts