Gray and Brown | Szary i Brązowy

As for today's post I have a nice autumn outfit ready for you all. I feel like most people would say that brown and grey don't look right together however, I paired them together and pulled this look off so I totally disagree with them. I am wearing a grey dress type of item and I love it because it looks nice and is comfortable. If you would like to you could change this look around by adding tights when it get's colder/darker or adding a belt to give your body more shape. For me this was all about the loose comfy looking trends in autumn.

For my shoes I am wearing lovely brown boots that I'm obsessed with currently and a brown bag that goes along nicely with the boots. I don't know if you'll be able to tell however, I have added white socks to peek through the shoes which makes it look more cosy and cute in my opinion. This outfit is just the perfect outfit to wear if you want to look comfortable yet impress people around you. Also never listen to people that tell you certain colours don't match. If you wear whatever you want and be confident in it then no one else can tell you otherwise. Be happy and proud with your own choices don't be like everyone else.




Jak na dzisiejszy strój dnia to mam dla was strój jesienny. Wydaje mi się że większość ludzi by powiedziało że szare kolory i brązowe nie pasują. Ja się z tym za bardzo nie zgadzam dla tego że ja te dwa kolory razem dałam i fajnie to wyszło. Mam założoną szarą sukienkę którą totalnie kocham bo ładnie wygląda i jest wygodna. Jak się pogoda zimna zrobi to rajstopy można dodać albo można pasek założyć żeby kształtu dodać do ciała. Dla mnie ten strój był miał temat o wygodnych wiosennych trendach. 

Na nogach mam brązowe kozaki które są cudowne. Do tego torebka brązową fajnie w parze z butami idzie. Dodałam białe skarpetki dla tego że cieplej i to wygląda. To jest fajny strój do noszenia jak chodzi o coś wygodnego i dobranego na wiosnę. Ja bym powiedziała że jak chcecie coś założyć to po prostu załóżcie dla tego że nie ważne jaki kolor to ma. Możecie nosić to co chcecie i nie martwić się o tym co inni sądzą. Bądźcie dumni z tego kim jesteście, nie musicie być tacy sami jak wszyscy na około was.

Comments

Popular Posts