Grunge/band listening Look | Grunge Strój Dnia

I'm not the type of person to go into the grunge style oftenly however, I do like to pull off different trends. I would say this is like very light grunge and I got inspired by the type of bands I've being listening to lately. I love the jacket I'm wearing and you will see it in an outfit post soon too. You remember that white jacket I wore all the time? Yes, this might be another one that I grow an obsession with. I teamed it with a plain white top because I wanted the jacket to be the main piece. I am wearing my black jeggings paired with brown boots because I feel like the brown boots and colours in the jacket match in a way. I've being trying my best to add more accessories so for this outfit I have a chunky necklace on. 


Nie jestem osobą która się cały czas na taki styl ubiera ale uwielbiam od czasu do czasu pozmieniać niektóre rzeczy. Styl grunge nie jest jakoś ostro zaprezentowany chociaż trochę w tym stroju go jest. Byłam inspirowana przez muzykę którą ostatnio słuchałam. Główną rzeczą w tym stroju musi być kurtka którą uwielbiam. To nie jest coś typowego co byście znaleźli w mojej szafie ale uwielbiam to. Normalną białą bluzkę założyłam razem z czarnymi jegginsami. Na stopach mam brązowe kozaki które w moich oczach dziwnie jakoś pasuje do kurtki. Do moich strojów chce zacząć dodawać więcej akcesori więc w tym stroju mam taki grubszy naszyjnik. 

Comments

Popular Posts