Haloween Vampire Look

For this Halloween look I had decided to create a vampire look. I must admit I have never gone out my way to do anything for Halloween, I'm more likely to relax with chocolate and horror films. This year I felt like changing that. I just wore a black jumpsuit with black heels and a black cardigan to finish this look off. To be truthfully honest to get the vampire look you don't need much. Just an outfit based around darker tones and leather. If your lacking inspiration just type into Google the vampire diaries or the originals or actually watch the shows and you'll thank me later. To get the details on the makeup look visit my beauty and lifestyle blog, www.secretbeautylife1.blogspot.com
What are you dressing up as for Halloween?


W tym roku na halloween chciałam wam pokazać strój wampira. Nigdy w moim życiu się nie przebierałam na Halloween dla tego że ja jestem osobą która woli czekoladę, łóżko moje i dużo horrorów do oglądania. W tym roku to zmieniłam żeby wam pokazać inspiracje na tę okazję. Nic specjalnego nie znajdziecie w tym stroju, czarny kombinezon, jakkolwiek to byście nazwali, czarne szpilki i czarny sweter. Żeby się za wampira przebrać do dużo nie trzeba, wystarczy ciemniejsze ubrania i może dodanie skórzanej kurtki na przykład. Jak nie macie inspiracji to w Google wpiszcie pamiętniki wampirów i zobaczcie na zdjęcia albo obejście serial cały i mi później możecie podziękować. Żeby się dowiedzieć więcej o makijażu to zapraszam na mojego drugiego bloga  www.secretbeautylife1.blogspot.com
Za co się przebieracie na Halloween?

Comments

  1. So cool! I love the makeup! :) <3

    Follow me on the both of my blogs :

    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2015/12/diy-nail-polishes-corner.html

    NEW POST #OldBlog ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2015/12/teenwolfwiki-part-1.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, might give you ideas for the future :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts