Autumn Oranges | Jesienne Pomarańcze

Autumn is a lovely month, and I have recently got into wearing more colours. For this outfit I am wearing an orange top which looks stunning against the darker tones. I am wearing black jeggings too because they are comfortable. I wore my loafers along with a beautiful coat that is white with glitter running through it and black leather quilted sleeves. I am accessorising this look with a necklace and a red hair bobble to create a sort of 90s inspired hairstyle of half up half down hair. 


Jesień to cudowny miesiąc, ostatnio zaczęłam nosić więcej kolorów. W tym stroju mam na sobie pomarańczowa bluzkę która pięknie wygląda z ciemniejszymi kolorami. Na nogach mam czarne jegginsy bo są bardzo wygodne. Mam na stopach mokasyny dla tego że fajnie wyglądają i są ogólnie wygodne. Kurtkę którą mam na sobie jest piękna, biała z czarnymi pikowanymi rękawami. Jak chodzi o akcesoria to mam naszyjnik założony i gumkę do włosów użyłam żeby wyszła fryzura inspirowana latami 90.

Comments

Popular Posts