Autumn/Winter Outfit | Strój na Jesień/Zimę

For this look I wanted to use different items to create a nice wearable autumn outfit. I guess this could be a winter outfit too if you added a bigger coat. I used a big knitwear piece to wear as a dress because I've seen this look on someone else and wanted to try it myself. I used a black belt to shape my body a bit more in this look which the leather jacket helps with too. I must admit the leather jacket doesn't do much on the keeping you warm side however, it is perfectly fine to add fashion details and layers. I had obviously worn black tights to keep my legs warm and I love the way the black ankle boots finish this outfit off. I had chosen to accessorise with a black fringe bag adding a bit of the 70s trends as well as a silver necklace for no apparent reason. I have some of my hair pulled back which is a nice alternative compared to having it down all the time and I've also enjoyed the makeup look created since it's very simple, lightweight and based on natural tones. 




Żeby zdobyć ten wygląd chciałam użyć różnych rzeczy żeby wyszedł fajny strój na tą porę roku czyli Jesień. To też by mógł być strój na zimę jak by się założyło cieplejszą kurtkę. Główną rzeczą w tym stroju jest rzeczywiście duży sweter który mam założony jako sukienkę. Już takie coś na kimś innym widziałam i chciałam wypróbować sama. Dodałam czarny pasek żeby dodać kształtu do mojego ciała w tym stroju i kurtka skórzana w tym pomogła. Kurtka skórzana nie będzie za bardzo ocieplała ale fajnie wygląda jako dodatek. Na nogach mam czarne rajstopy żeby moje nogi ocieplały i na moich stopach mam kozaki które fajnie wyglądają. Jak chodzi o dodatki to mam dodaną czarna torebkę z frędzlami które do tego strój dodają dodatku z 70 lat razem z srebrnym naszyjnikiem który po prostu założyłam bez powodu. Trochę moich włosów mam do tylu spięte co jest inne w porównaniu z zawsze mając moje włosy rozpuszczone. Spodobał mi się makijaż też bo jest delikatny i naturalny.

Comments

Popular Posts