Brighter Autumn | Jasna Jesień

I love Autumn so much, it has to be one of my favourite seasons. Just look at all of those leaves! When the weather starts getting darker so do my outfits therefore I have decided to style a brighter everyday Autumn outfit. I am wearing blue denim jeans that I love along with a cardigan top that adds a bit of colour with the red stripes. Black sneakers/casual shoes are paired well with the black leather bomber jacket that I'm growing to love lately. The Blogger Programme tote bag is the one I went for when it came to the final decision, the last piece to mention is the necklace I wore. 


Bardzo Kocham Jesień, zdecydowanie mój ulubiony sezon. Po prostu popatrzcie na te wszystkie liście! Jak się pogoda ciemniejsza robi to mój ubiór też więc dziś do szłam do wniosku że wam pokaże strój codzienny na jesień z więcej kolorami. Mam na sobie niebieskie dżinsy i sweter w paski, czerwone paski dodają koloru. Czarne wygodne buty pasują do czarnej skórzanej kurtki która zaczyna mi się podobać bardziej. Torba z The Blogger Programme była jedną z dodatków razem z naszyjnikiem którego za bardzo nie widać. 

Comments

Popular Posts