Burgundy Matching | Pasujący Zestaw



Skirt- H&M | Top- Primark | Blazer- Reserved | Heels- ?

For this outfit I had decided to do a matching sort of thing. When I got back home with the blazer when my mother first saw it she said it would look great with my H&M skirt. I decided to try that and this is how it had turned out. What I like about this is the fact that the colours don't blend too much/wash each other out since there's different textures in the materials. Due to the blazer being more structured I wanted to add a bit of contrast adding something made out of comfier material, this skirt also has a pattern which is an extra plus if you ask me. The white top is very simple and comfortable however, it shines bright adding a bit of spark to the dull winter weather. Simple black tights, black pointed toe heels and a red lip is all you need to finish the outfit off. 

 
W tym stroju postanowiłam coś pasującego zrobić. Pierwszy raz jak wróciłam z tą marynarką moja mama doszła do wniosku że będzie pasował do mojej spódniczki z H&M. Spróbowałam tego i właśnie tak to wyszło. Co ja uwielbiam o tym stroju jest to że kolory nie mieszają się za bardzo przez to że są różne materiały użyte. Marynarka jest bardziej zbudowana więc chciałam ją założyć z czymś bardziej wygodnym, czyli spódniczka jest dobrze dopasowana i ma wzór inny który jest plusem. Biała bluzka jest bardzo wygodna i zwykła chociaż jest strasznie jasna i pobudza ciemną pogodę. Zwykłe ciemne rajstopy, czarne szpiczaste szpilki i czerwone usta to wszystko co jest potrzebne do ukończenia stroju.

Comments

Post a Comment

Popular Posts