Chic Styled Outfit | Szykownie Stylizowany Strój

I would like to apologise in advance for the bad quality pictures. I didn't have time for nicely professional pictures and this is what they've turned out like. I'm not happy with them however, I wanted to share this outfit with you all so I guess you could give me a one off with bad quality images :)
For this outfit I wore something more chic styled and it turned out well in my opinion.I am wearing a winter jacket/coat from New Look, acid wash jeans and black ankle boots which are lovely. They have a slight heel on them which is nice if you are like me and like extra added height. The white top from New Look calmly brightens this outfit along with the bag I had chosen. To finish the outfit I stuck to plain calm jewellery; a necklace and a pair of earrings. 


Zanim zacznę nawijać o stroju dzisiejszym to chce przeprosić za złe zdjęcia. Nie miałam za dużo czasu na więcej zdjęć i właśnie tak wyszły. Nie jestem z nich zadowolona chociaż wam je pokazuje dla tego ze strój ogólnie mi się podobał. 
Jak ten strój wybierałam to właśnie byłam inspirowana stylem szykowny i w mojej opinii dobrze wyszło. Mam założoną zimową kurtkę z New Look, dżinsy z efektem który ma dwa rożne kolory i czarne kozaki do kostki które są ładne. Mają mniejszy obcas dla takich jak ja którzy lubią dodatkowy wzrost. Biała bluzka z New Look łagodnie rozjaśnia strój razem z torebką mojego wyboru. Zakończyłam strój przez dodanie prostej biżuterii; naszyjnik i kolczyki.

Comments

Popular Posts