Mixing Prints | Mieszanie wzorów

I am very oftenly faced with many questions and doubts when it comes to an everyday outfit I could wear and feel confident and comfortable in. I love the look this outfit has. The main focus is found on the top half, with a dog tooth printed crop top that was made from thicker material so it would be good for the colder weather, the brown toned printed jacket that is slightly oversized. I then had decided to keep it simple on the bottom half with plain black leggings and a grey boot. To finish this outfit I have a cute teddy bear necklace, a pair of stud earrings and a black large bag to fit everything in.

Bardzo często jak chodzi o różne stroje to mam dużo pytań i myśli nad co będzie dobre i wygodne na ciężkie zimne dni. Podoba mi się końcowy rezultat tego stroju. Główne detale się znajdują na górnej części, mam na sobie crop top w wzór, bluzka jest z grubszego materiału więc cieplej mi w niej będzie. Kurtka w brązowe kolory jest trochę większa ale to fajny efekt do stroju daje. Na dolną część dodałam normalne czarne legginsy razem z szarymi kozakami. Zakończyłam strój przez dodanie słodkiego naszyjnika z miśkiem, parę małych kolczyków i większą czarną torbę. 

Comments

Popular Posts