Monochrome and Purple | Monochromatyczne kolory i Fiolet

So lately I was heading out and needed a comfortable outfit. As you can probably tell it was a chilled day; no makeup and messy hair. I wore a plain white tight top along with comfortable black leggings that have leather details. I wore comfy sporty flat shoes along with a bigger shaped autumn/winter black coat. It's like a warm bomber jacket for winter because of the structure it has. I finished the outfit off with a necklace as well as a purple scarf. I love purple but I really don't own much purple items so it's nice to add at least one to a look. 


Ostatnio wychodziłam z domu i potrzebowałam wygodnego stroju. Jak znając życie możecie się domyślić że to był leniwy dzień dla manie dla tego że nie miałam ani trochę makijażu na twarzy i włosy robiły to co chciały. Miałam na sobie normalną białą bluzkę i wygodne czarne legginsy z detalami skórzanymi. Na stopach mam wygodne płaskie buty i na górze czarną kurtką na jesienną/zimową porę roku. Zakończyłam strój przez dodatek naszyjnika i fioletowego szalika. Kocham kolor fioletowy ale tak dużo fioletowych ubrań nie mam więc fajnie od czasu do czasu dodać mały dodatek w tym kolorze.

Comments

Popular Posts