Smartly Styled | Bystra stylizacja

These photos aren't the best quality because when I got back it was dark and I had to take them with a flash. For this outfit I had strangley a lot more going on then usual. For the first time ever I have layered a shirt with another top/cardigan which looked really nice so I'm glad I made that choice. I accessorised that with a black necklace. I wore my tights with a grey bodycon ruffled/textured skirt from River Island that I love. I wore grey boots with a wedge for added height and the coat you have probably already seen. The grey/green tone Louis Vuitton bag seemed to go along with the whole look so I just paired that with this outfit and headed out the door. 


Zdjęcia nie są najlepsze dla tego że było ciemno i musiałam użyć flesza do zdjęć żeby było cokolwiek widać. W tym stroju mam założoną koszule razem z swetrem co się okazało fajną kombinacją. Do tej kombinacji dodałam czarny naszyjnik. Na nogach miałam czarne rajstopy dla tego że spódniczkę założyłam która jest dopasowana do mojego ciała i fajnie wyglądała. Do stroju mam szare kozaki razem z kurtka którą raczej już widzieliście i nie raz będziecie widzieć. Szaro/zielona torebka z Louis Vuitton jakoś fajnie pasowała do stylizacji więc ją dobrałam i w ten sposób strój był skończony.

Comments

Post a Comment

Popular Posts