Bohemian Autumn

Skirt- H&M | Top- AxParis | Boots- ? 

I absolutely love the Bohemian trends and styles and I feel like you can incorporate them into every season. Personally, I love the style so going throughout autumn/winter and not getting the tiniest amount of Bohemian trends wasn't going to be fun. I'm here today with a delicate bohemian outfit. The black top is designed in an interesting way and can be very flattering whilst the skirt is a light baby pink toned white in the style of a circle skirt making the outfit look delicate. Something that always reminds me of bohemian trends is the brown tones so on my feet I have cute brown boots with a heel. Truthfully you could add accessories, I didn't because I wanted a simple clean look.


Absolutnie kocham styl zwany bohemian i wydaje mi się że w każdy sezon można go dodać do codziennych stroi. Kocham ten styl więc go nie widzieć/nosić przez całą jesień i zimę by było jakąś katastrofą. Dziś mam na sobie delikatny strój. Czarna bluzka jest zrobiona w ciekawy sposób i jest nawet dobrze dopasowana a spódniczka jest jasna i w stylu okrągłej spódniczki. Coś co zawsze mi przypomina o tym stylu to kolor brązowy więc dla tego mam brązowe kozaki założone z małym obcasem. Szczerze mówiąc to można dodać akcesoria ale ja chciałam bardziej łatwy strój i żeby się za dużo w nim nie działo.

Comments

Popular Posts