Clothes Show Inspired Look ♡


When I went to clothes show I came back full of inspiration and ideas for the future. Today I'm back with one of my ideas. Fashion can be very fun and interesting around this time of the year. Especially for the party side of things. If you attended the Clothes Show Live you would know that at the start they had a fashion kind of talk through the latest trends and styles on the high street including stores such as River Island, New Look, Oasis and Debenhams (click here to get the link!)  so this is where I got my inspiration from. I liked all of the trends, one of my favourites has to be the Metallics trends shown by New Look. Also this hairstyle was part of that where the hair is curled one side and then has a palit on the other. I think this is a perfect look for a party since the hair frames the face yet is different from the everyday original hairstyles. As soon as I had seen the hairstyle on the model I knew I had to try it out. I've worn the coat previously and it is an absolute essential which I live in, Chic yet comfortable. The dress is the typical party bodycon mini dress. I think it was appropriate for a party look. Truthfully you could go for it and wear this to a New Years party because it's appropriate for that. Both, the coat and dress contain sparkles/shimmer that give it a metallic look. Just what we were looking for. Were you inspired by anything recently? 



Kiedy pojechałam na pokaz clothes show to wróciłam z wieloma pomysłami. Dziś powracam z jednym z nich. Moda może być wielką zabawa tym bardziej w tych miesiącach przez wszystkie imprezy i świąteczne celebracje. Jak byliście na clothes show to byście wiedzieli że na początku głównego pokazu pokazywali trendy i style z sklepów, New Look, River Island, Oasis lub Debenhams (kliknijcie tutaj żeby znaleźć więcej informacji) więc to mi dało dużo inspiracji. Podobały mi się trendy, jeden z moich ulubionych należał do kolekcji z trendu metalicznych kreacji z tego powodu że mi się wydaje że do każdego w jakiś sposób by pasował taki trend. Też mi się podobała fryzura którą po prostu musiałam wypróbować do tego stroju, od razu jak zobaczyłam na modelce musiałam ją wypróbować. Kurtkę w tym stroju już nie raz nosiłam i ona jest kochana bardzo jak chodzi o moje stylizacje, modna i wygodna. Sukienka jest normalną sukienką imprezową mini, perfekcyjna na imprezę. Szczerze mówiąc to taka stylizacja jest fajna na imprezy nowego roku. Kurtka i sukienka mają takie jak by błyszczące materiały które wyglądają na metaliczne. Akurat to czego szukaliśmy. A wy mieliście jakieś inspiracje ostatnio?
 

Comments

  1. Bardzo ładne loki :)
    Moja historia bloga dopiero się zaczyna, mam nadzieję, że zaciekawię Ciebie wieloma tematami także zapraszam.
    http://zsxcv-b.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, i zobaczę na twojego bloga :)

      Delete
  2. taki pokaz może dać wieeele inspiracji :) Bardzo ładnie wygladasz, sliczne wlosy!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo, i tak taki pokaz jest cudowny, polecam!

      Delete
  3. Wow, such a nice outfit! You look very amazing :)merry christmas dear!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much, Merry Christmas! Xx

      Delete

Post a Comment

Popular Posts