Clothes Show Live 2015 Outfit


Clothes Show Live was amazing this year and for my experience on the whole event I will write a blog post on my Beauty/Lifestyle blog. On this blog as per usual I wanted to show my outfit for this event. Choosing outfits for events can be very hard considering the fact that you want comfort but fashion at the same time. Truthfully I was one of the people that was excited to go for the whole year and then only got round to picking my outfit out the day before. I know that dark tones are always in during the winter months so that was my go to. This Topshop dress is very comfortable yet has a roll neck and is fashionably appropriate. The length is good too. I had paired tights with this outfit due to the fact the weather was really cold. At first I was planning to wear black boots with a heel but I've heard from other bloggers that for clothes show it's good to have comfortable shoes for all the walking around that was going to happen. Even though these boots have a wedge inside to increase height they are more than comfortable for me to wear for an event like this.   



Clothes Show Live w tym roku był cudowny. Dla tych co nie wiedzą co to jest to możecie na mój drugi blog zobaczyć i o tym sobie przeczytać. Jak zwykle na tym blogu będzie o modzie i dla tego wam chce pokazać mój strój z tego dnia. Wybieranie stroju na taki dzień może być trudne dla tego że człowiek chce być w czymś wygodny a w tym samym razie na taką okazje modnie ubranym się chce być. Szczerze mówiąc ja przez cały rok na to czekałam a noc przed wybierałam strój. Wiem że ciemne kolory są modne w porze zimowej więc to było dobrym początkiem do mojego stroju. Sukienka z Topshop jest fajna i pasuje na każdą okazje. Ona jest wygodna i modna w tym samym razie, długość jest dobra. Na pewno rajstopy założyłam do tego stroju z tego powodu że zimno jest o tej porze. Jak chodzi o obuwie to najpierw planowałam czarne kozaki na szpilce ale zmieniłam zdanie z tego powodu że od innych blogerek słyszałam że buty wygodne najlepiej założyć dla tego że dużo chodzenia jest tam. Kozaki które założyłam mają koturne w nich ale już jestem przyzwyczajona do noszenia ich więc wystarczająco wygodne są na taką okazje. 

Comments

Popular Posts