Comfy Winter | Wygodna Zima

Far, far away on land somewhere in Britain where it doesn't snow. I wish we had some snow but that's not a thing. So here I am today with a rather comfortable outfit after all of the festivities and christmas food. Has anyone eaten a lot of food or was it just me? The boots aren't that comfortable I admit but you can easily change them. For anyone that knows me, you will know how the last thing on earth I'm going to wear is a pair of trainers. I wore plain black jeggings because comfort was a slight theme in this outfit. To brighten things up the top adds some deep coloured tones whilst the white kimono type of piece brightens the whole surroundings. I like this look because of it's universal purpose for example to go shopping, on a walk or to meet family or friends. Whatever suits you. Soon 2015 is coming to an end and I'm looking forward to creating related posts that should be up soon. 


Daleko stąd na ziemi gdzieś w Anglii gdzie śnieg w zimie nie pada. Chciała bym żeby śnieg się pojawił ale tutaj to śniegu nie ma. Więc dziś powracam z miarę wygodnym zestawem po świątecznym szału i wielką ilością świątecznych potraw. W zjedliście dużo jedzenia, czy tylko ja? Musze przyznać że kozaki nie są całkowicie wygodne ale możecie je zamienić na coś innego. Wszyscy co mnie znają to już wiedzą że ja nie nosze adidasów. Na nogach mam zwyczajne czarne jegginsy żeby dodać coś wygodnego do tego stroju. Bluzkę którą wybrałam to wiem że dodaje trochę koloru do stroju a biała narzutka to wszystko rozjaśnia, tym bardziej ciemną depresyjną pogodę. Podoba mi się ten zestaw przez wiele użytków do którego ten strój może służyć, na przykład zakupy, spacer lub spotkania z innymi. Za nie długo 2015 będzie się konczył i nie umiem się doczekać wpisów żeby zakończyć ten rok które nie długo powinny się na blogu znaleźć.

Comments

Popular Posts