Grey Dress, Winter Styled | Szara Sukienka, Stylizacja Zimowa


You remember this grey dress? I do! Truthfully I must admit that this dress can be worn during any time of the year. It's easy to style for any season therefore it's a staple in everyone's wardrobe. I love how the grey colours look and how they can be teamed with absolutely everything. I grabbed mine from Primark so you might not find the exact same one but I've left a link to a similar piece. Same goes along with the faux fur but I don't remember where I got that from, just have a link for a similar piece. Faux Fur can be a fun way to show or style the fur trend during autumn and winter. I know that I'm not the type of person to wear real fur. The boots are really comfortable and can be matched with any outfit. If you are struggling to find boots look at the selection Deichmann has because they are good quality and have a variety of different styles. I managed to find the exact link to these boots for any of you interested.  


Pamiętacie tą sukienkę? Ja tak! Szczerze mówiąc muszę przyznać że ta sukienka może być noszona w każdej porze roku. Pasuje do wielu stylizacji w każdym sezonie więc jest przydatną rzeczą w szafie. Podoba mi się sposób w który szary kolor może być dopasowany do dużo różnych kolorów. Moją sukienkę mam z Primarka więc już tej dokładnej możecie nie znaleźć ale za to mam podobną w linku.Tak samo jak o futro sztuczne chodzi, tylko nawet nie pamiętam skąd to futro jest. Na górze wszystkie linki znajdziecie. Sztuczne futuro może być fajnym sposobem na stylizacje trendów z futrem przez Jesień i Zimę. Wiem że nie jestem osobą która by nosiła prawdzie futro. Kozaki są bardzo wygodne i pasują do wielu stroi. Jak macie problem z szukanie kozaków to zobaczcie do Deichmann, mają wygodne buty i dużo różnych stylów. Jak jesteście zainteresowani tymi kozakami to link jest na górze.

Comments

Post a Comment

Popular Posts