Shopping Day Outfit | Strój na zakupy

Coat- Vera & Lucy | Scarf-? | Jeggings- Primark  | Boots- ? | Bag-  Louis Vuitton

During the winter weather it is so much harder to create outfits and looks that are interesting yet practicle. I am the type of person that loves fashion but hates having a cold. Therefore I am totally that person that wraps themselves up constantly and tries to be warm. For this outfit I have a coat you've probably seen paired with a white scarf that has being my go to lately. Even though the coat is nice and different it keeps you warm at the same time. The black jeggings are very comfortable and work with every single thing out there. Longer boots tend to be quiet flattering but I have very strangely shaped legs and longer boots don't always suit me. These boots are very nice and actually look quiet flattering for a strange foot like mine. The Louis Vuitton Bag I have mentioned previously but you couldn't see it as well in the night time setting so I have it with me today to go along with this outfit. The tones in this outfit are very nice looking and match together in a complicated way.  



W trakcie zimnej pogody jest o wiele trudniej się ubierać modnie i inaczej w tym samym razie próbować być pozawijanym na tą zimną pogodę. Ja uwielbiam być dobrze ubrana ale nie lubię mieć kataru. Wiec dla tego jestem taka pozawijana. W tym stroju mam na sobie kurtkę którą już chyba nie raz widzieliście. Taki przedmiot w szafie jest ciekawy ale w tym samym czasie praktyczny na zimną pogodę. Czarne jegginsy są wygodne i do większości rzeczy pasować będą. Wysokie kozaki mogą nie raz ładnie wyglądać chociaż ja mam nogi o dziwnym kształcie więc trochę trudniej mi je dobrać. Kozaki mojego wyboru w tym stroju fajnie wyglądają i jak do tej pory to nie zauważyłam żeby jakoś dziwnie wyglądały. Torebka Louis Vuitton jest fajnym dodatkiem i ja kiedyś już w stroju pokazałam tylko było ciemno i za dobrze jej widać nie było. Ale teraz w tym stroju ją mam więc lepiej możecie ją zobaczyć. Ogólnie ten strój jest ładny i ma ciekawe kolory.

Comments

Popular Posts