Winter Trends | Trendy Zimowe

Fur Pieces- The Faux Fox Co | Red Rollneck- | Leather Trousers- | Boots- ?

 This outfit contains three main trends you'll find during Winter/ Christmas time. Leather, Red colours/tones and fur. I am a big fan of wearing faux leather pieces especially when they're black. An all black outfit is like a common go to choice for me. It can be paired with many colours and trends. I think that during Christmas one of the traditional colours everyone always goes for is red. In this outfit I am wearing a red roll neck which makes this outfit more festive in my opinion as well as a red lip because that's an essential during Christmas. I bought the fur pieces at Clothes Show Live and I totally don't regret my choice. Overall I was unsure about the headband but spoke to the lady there and she said it looked nice and she had hers on and it does take time to get used to them. I happily purchased those two pieces and they are really good quality so if you get the chance to purchase something then go for it. The boots I'm wearing are not the easiest to walk in but once you get used to them you'll be fine. Don't wear them around areas with bad pavements otherwise be prepared to face plant the floor. Overall I am happy with this outfit, not only I love it but people that have seen me in this complimented me on it.


W tym stroju znajdziecie trzy główne trendy o tej porze roku. Skora, czerwone kolory i futro. Ja jestem dużą fankom sztucznych skórzanych ubrań/ubrań co maja materiał jak skóra z tego powodu że to fajnie wygląda tym bardziej jak czarne są ubrania. Cały czarny zestaw to norma dla mnie na co dzień. Czarne ubrania mogą być dopasowane do różnych trendów i kolorów. W Święta tradycyjny kolor którzy wszyscy wybierają to czerwony kolor. Więc w tym stroju mam czerwony golf który w mojej opinii dodaje coś świątecznego do tego stroju. Musiałam usta na czerwono zrobić bo kto nie nosi czerwonych ust w Święta? Futrzane dodatki na pokazie Clothes Show Live nie tak dawno temu kupiłam i muszę powiedzieć że jestem zadowolona ich jakością. Nie byłam pewna opaski futrzanej na głowę ale pani z tej firmy tam była i trochę pogadaliśmy o tych dodatkach i ona miała swoją założoną i mi się spodobała, ona powiedziała że zajmie to trochę czasu do przyzwyczajenia ale ja już tą opaskę uwielbiam. kupiłam obydwa dodatki i jestem zadowolona! Kozaki które mam założone nie są najłatwiejsze do chodzenia chociaż można się przyzwyczaić. Radze ich nie nosić na krzywych chodnikach dla tego ze jeden zły krok i upadniecie. Ogólnie jestem dumna z wyboru stroju i nie tylko ja, osoby które mnie widziały w tym już komplementowały mnie więc styl tego stroju nie jest zły.

 

Comments

  1. Great photos and sweet outfit :)
    I wish you a Merry Christmas.
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much and I hope you have a lovely Christmas too Xx

      Delete
  2. so cute and christmassy, hope you had a good one!

    danielle | avec danielle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, hope you had a great christmas too :)

      Delete
  3. Wyglądasz super :) Buty jednak nie w moim guście, ale Tobie w nich świetnie :) Ciekawe czy wygodne, mają mega wysoki obcas :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Rozumiem że nie w twoim guście, wszystkim nie muszą się podobać. Jak chodzi o wygodę w tych to akurat trzeba się przyzwyczaić. Nawet jak człowiek się nauczy w nich chodzić to nie są najwygodniejsze ze wszystkich butów na świecie.

      Delete
  4. Fakt, skórzane spodnie są bardzo fajne ;-). Nie myślałaś o joggersach uszytych z takiej tkaniny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jeszcze o takich nie myślałam ale dzięki za propozycje, będę pamiętać na przyszłość :)

      Delete
  5. Great Xmas outfit! Looking awesome! :)

    And I love those boots.. so I'm glad you took the effort to wear them despite them not being easy to walk in! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, and no problem for fashion I'm willing to go to the extremes :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts