Floral in Winter | Kwiaty w Zimie

  Top-? | Sleeveless waistcoat- New Look | Trousers- Local Boutique | Boots- Deichmann 


 One of my new goals for 2016 was to start being more interesting when it comes to fashion. Even though I have a pretty basic colour theme in this outfit I have added the trousers which have an outgoing patern on them. I wanted to have rest of the pieces plain and a focus kept on the trousers since they are pretty and fashionable. The turtle neck black top is always of trend when it comes to colder seasons since it's a feature that's both, fashionable and practicle. I have bought the white sleeveless piece at clothes show for a really low price which I'm more than happy with. I have being eyeing pieces like these for a while now. The trousers are beautiful and the floral print is something that looks couture to me. The boots you've seen before I'm sure however I tend to bring them out quiet oftenly. With these trousers I wanted shoes that would slightly tuck in the trousers and not look awkward and I think these look perfect. How would you wear floral in winter?


Jeden z moich nowych celów na 2016 to bycie bardziej otwartą jak chodzi o modę. Wiem że mam  podstawowy wybór kolorów w tym stroju ale spodnie to uzupełniają bo maja interesujący wzór. Chciałam żeby wszytko było zwyczajne i żeby główna część stroju była znana jako spodnie z tego powodu że są piękne i modne. Bluzka z golfowym dodatkiem na szyi będzie zawsze modna w zimnych sezonach z tego powodu że jest modna i praktyczna. Biała narzutkę bez rękawków kupiłam na Clothes Show (pokazie) za bardzo niską cenę i jestem z niej bardzo wesoła. Już przez jakiś czas takiego czegoś szukałam i wiele widziałam ale nie za cenę którą chciałam płacić. Spodnie są cudowne i mają wzór z pięknymi kwiatami, ogólnie mi to wygląda na wzór w stylu couture. Kozaki które już wcześniej na pewno widzieliście to nie raz zakładam do różnych stylizacji. W tej stylizacji chciałam buty założyć takie żeby spodnie do nich weszły chociaż nie chciałam żeby wyglądały niezgrabnie i akurat te kozaki pasowały perfekcyjnie. Jak byście wy założyli kwiaty w zimie?

Comments

  1. Amazing post dear! xx

    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/5-favorite-nail-polishes.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/13th-episode-got-me-like.html

    ReplyDelete
  2. lovely outfit!
    follow for follow?
    http://stargazershia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Lovely outfit!
    Check our blogger platform www.dressed-to-kill.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, glad you liked this outfit :)

      Delete
  4. Hi! You have lovely blog! Do you want to follow each other? Let me know in comments and i will follow you back! :)
    xoxo
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  5. This floral print really suits you!
    love your style :)

    Check out my latest blogpost: "The Silver Lining: NYE Look"
    >>http://evaredson.blogspot.it/2016/12/the-silver-lining-new-years-eve-2016.html

    xoxo
    Eva

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts