January Weather | Styczniowa Pogoda

January weather has being a big variety of cold or warm but very cold at times. One of the days I went out and got someone to take pictures of my outfit for this post. In January we are all wishing for it to be summer. I bet your as tired of the cold weather just as I am. In this look I focused on colours and tones related to nature. I paired some grey ripped jeans with a plain white top. This was accessorized by a vest piece in brown tones which has beautiful details. Since it's very cold and rainy I couldn't leave the house without a coat therefore I have this green coat on me. Not a fashion statmement really but a go to that keeps me warm. To finish off this look I added brown heeled boots along with a brown bag, the brown tones complimented the vest. As you can probably tell on that day it was a makeup free day which was nice. What do you wear in the miserable January Weather? 
Ta cała styczniowa pogoda jest tak jak by jednym wielkim bałaganem chociaż i tak cały czas jest zimno. Ostatnio wyszłam z domu i poprosiłam kogoś o zrobienie mi zdjęć w tym stroju na bloga. W styczniu już wszyscy mażą o wakacjach i ciepłej pogodzie. Założę się że już macie dosyć zimy tak samo jak ja. Nie wiem czemu ale w tej stylizacji to się skupiłam nad kolorami związanymi z naturą. Założyłam szare dżinsy razem z białą bluzką. Na białą bluzkę zdecydowałam założyć brązową kamizelkę która pięknie wygląda. Pogoda mnie nie zadowoliła więc założyłam kurtkę. Ona nie jest żadnym wielkim szałem modnym ale ciepło daje. Zakończyłam ten zestaw przez dodanie brązowych kozaków i brązowej torebki która komplementowały kamizelkę. Jak już zgadaliście na pewno to w ten dzień nie nosiłam makijażu żadnego. A wy co nosicie w tą marną Styczniową pogodę?

Comments

  1. Comfy look! I love it!

    http://www.alovelystyle.com/?p=4682

    ReplyDelete
  2. Great post ! You have an amazing blog :) xx

    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/music-kills-pain.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/11th-episode-got-me-like.html

    ReplyDelete
  3. Fajny post i fajny look! Uwielbiam kurtki typu parka:-) Zapraszam do mnie
    http://zakamarkimojejszafy.pl/ pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki bardzo i też uwielbiam tego typu kurtki :) Zobaczę twojego bloga :)

      Delete
  4. Nice casual Look

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    ReplyDelete
  5. Great post!Your blog is fanstastic snd looks very amazing.Your outfit is great .!I followed your blog.It's very important to me-Please FOLLOW MY BLOG!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, glad you like my blog :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts