Pink Coat & White Trainers | Różowa Kurtka i Białe Buty Sportowe

 Coat- Love Clothing | Top- Primark | Leather trousers- ? | Trainers- Primark 


I haven't worn a look like this before and the main reason is the fact that I haven't worn trainers for the past 7 years of my life. That is long if you think about it. My reasons were that I'm too girly for trainers and that my personality doesn't suit trainers. Also, like I've learnt recently, I believe that my feet look massive in trainers. Another item I'm not familiar with is a longer coat in any other colour but green or black. But what I did in this look was wear my go to items (leather trousers and plain white top) paired with items I wasn't sure about or haven't worn. This ensures that even if I'm unsure about one piece I can feel comfortable with my go to back up pieces on me at the same time. Overall fashion is something to have fun with and enjoy in the best ways possible. 


Nigdy nie miałam na sobie takiej stylizacji i głównym powodem jest to że przez o koło siedem lat nie nosiłam butów sportowych. Siedem lat to nawet trochę czasu. Moje powody były to że byłam za bardzo dziewczęca i że takie buty to totalnie nie mój styl. Ostatnio też zauważyłam że w butach sportowych mam wielkie stopy więc nie jestem pewna. Następną częścią stroju o której nie jestem pewna to kurtka/płaszcz. Ogólnie jedyne kurtki które nosze mają czarny lub zielony kolor więc założenie płaszczu w innym kolorze dla mnie jest czymś nowym. Ale w tej stylizacji żeby jakoś te nowe części dobrze wyglądały to je założyłam z zwyczajnymi ubraniami które zawsze nosze (biała bluzka i czarne skórzane spodnie). To zapewnia że jak jestem nie pewna jakiejś części w którejś stylizacji to mogę się czuć wygodnie w ubraniach których jestem pewna. Moda to powinna być pełna zabawy.

Comments

  1. Ciekawy ten płaszcz! Wydaje się cienki? W każdym razie ładny :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje! Płaszcz nie jest całkowicie cienki ale nie jest gruby. Zawsze można coś pod spodem założyć lub w cieplejszej pogodzie nosić. Gdzie ja mieszkam to strasznej zimy nie ma więc taki płaszcz na nie jeden dzień jest odpowiedni :)

      Delete
  2. Love this outfit :) xx

    www.adaliascloset.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, glad you loved it! :)

      Delete
  3. Great post darling! I really like your blog! :) xx

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/11th-episode-got-me-like.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/my-jewelry-collection.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! Glad you like it :) Xx

      Delete
  4. Such a nice outfit - in love with the blush colour of your coat
    Feel free to check out our latest post x
    LOOK LOVE WEAR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! Love it too Xx

      Delete
  5. Bardzo dobrze, że wybrałaś taką stylizację! Ja osobiście nie wyobrażam sobie siebie bez sportowych butów ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, ja nie wiem czemu ale przez długi czas już nie nosiłam i dopiero znowu je zaczynam nosić :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts