The Unexpected | Niespodziewane


This outfit is basically a go to but created from items that are not my go to picks. My recent go to style is all about the chic and sophisticated looking items teamed with more comfortable footware. As for someone that has never previosuly worn a lot of flat/sport shoes as a fashion statement discovering the comfort in them now makes me feel great. I love heels, don't get me wrong. They are just currently not an everyday choice. I was a bit uncertain about this dress since the shape of it could make one look bigger than they are and personally I love having a more of a tailored look. I managed to style this dress so that there were no major disappointments, the sleeveless jacket/blazer helps to shape the whole look and add more detail. As mentioned previously tights are a big obsession of mine for the cold weather. The comfortable shoes just finish off the outfit providing an easy way of moving around. 


Ten zestaw jest dla mnie standardowy i ostatnio go najbardziej uwielbiam chociaż ta stylizacja jest zrobiona z ubrań których aż tak bardzo nie nosze. Uwielbiam szykowny styl połączony z wygodnym obuwiem. Jak na osobę która nigdy w życiu o wygodzie nie myśli tylko o modzie to takie wygodne buty w stylizacji są nie zwyczajne. Jak bym mogła to na co dzień w szpilkach bym chodziła. Byłam nie pewna jak chodzi o sukienkę z tego powodu że jej kształt nie jest najbardziej wyszczuplający więc nie chciałam żeby sukienka w tym stylu mnie powiększyła. W końcu jak stylizacja była skończona to byłam wesoła z tego powodu że stylizacja mnie w żaden sposób nie powiększyła. Nadal w rajstopach żyje bo zima i ja to nie dobra kombinacja! Wygodne buty wykańczają stylizacje i pozwalają na wygodę dla stup przez cały dzień. 

Comments

  1. Dla mnie takie kamizelki w tym sezonie to absolutny MUST HAVE! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się!Do Wielu rzeczy pasuje :)

      Delete
  2. Beautiful post.xx

    If you want, please visit my blogs, it means a lot to me :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/february-playlist.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/love-before-life.html

    ReplyDelete
  3. Cute casual outfit ☺
    Nati xx
    www.simplyartdicted.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, glad you like it :)

      Delete
  4. That blazer is so chic xx www.britishmermaid.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, glad you like it :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts