Mysterious Grey & Black | Szara i Czarna Stylizacja


I have worn this outfit on a slightly warmer day but it was still cold. I like the combination of the black and grey items creatings an interesting look. The white scarf obviously just brightens it all up. I also like the location of these pictures because it seems slightly mysterious. I feel like this is a rock look paired with a hint of a classy style that makes it looking like an everyday outfit. I love the ripped jeans paired with the coat because it creates a great structure to show off body curves. 


Założyłam tą stylizacje w cieplejszy dzień ale nadal było zimno. Ogólnie podoba mi się kombinacja czarnych i szarych kolorów które pokazują ciekawy zestaw. Biały szalik dba o szyje i rozjaśnia całą stylizacje. Lokalizacja zdjęć ciekawie też wygląda, tak tajemniczo. Stylizacja przypomina mi dwa style, rockowy i klasyczny które razem były w jeden zestaw dodane i akurat to stworzyły. Podobają mi się te podarte dżinsy z kurtką z tego powodu że fajnie podkreśla to kształt ciała. 

Comments

  1. Jezu ale masz piękne nogi!! :O masz może ochotę na wspólną obserwację:)? jeśli tak, daj znać u mnie a ja uczciwie się zrewanżuję! :) miłego dnia!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. obserwuję oba adresy, które mi podałaś! :) dziękuję! :*

      Delete
    2. Tobie też bardzo dziękuje :)

      Delete
  2. You look really pretty and I love your outfit!xx

    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V

    ReplyDelete
  3. Love your look :)

    http://www.alovelystyle.com/?p=5189

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, glad you like it :)

      Delete
  4. fajna stylizacja. ta torebka mi sie bardzo podoba.
    olabrzeska.pl

    ReplyDelete
  5. podobają mi się te jeansy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  6. Przepiekna torebka. Jestem nia zachwycona :)

    violaroth.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciesze się że tobie się podoba! Z Primarka :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts