Professional Look | Zestaw Profesjonalny


I have worn this look for when I went to sort out the rest of my work experience. I obviously was better off turning up in someething more professional and appropraite than something crazy. I went for a simple, put together look that looked rather classy and appropriate. The natural tones provided a clean look that matched the purpose of this look. I wear real glasses and I decided to wear them then however if you don't wear real glasses grab a pair of frames with fake lenses because it looks so professional and chic. Since it was still cold I wanted something that would keep me warm too so this is why I am wearing this coat with a thick dress underneath. What do you think of this look?


Założyłam ten zestaw jak się wybrałam załatwić resztę moich praktyk. Oczywiście było lepiej żebym się zjawiła w profesjonalnym zestawie niż w czymś szalonym i nie profesjonalnym. Stworzyłam taką prostą i klasyczną stylizacje która była dobra na załatwianie takich spraw. Naturalne kolory sprawiają że stylizacja wygląda czystko i delikatnie. Nosze prawdziwe okulary ale jeżeli wy nie to możecie zainwestować w parę sztucznych okularów jako dodatek bo to bardzo profesjonalnie wygląda. Nadal było zimno o tej porze więc zdecydowałam się założyć coś co by zapewniło ciepło więc dla tego mam na sobie biały płaszcz i grubą sukienkę pod spodem. A co wy sądzicie o tej stylizacji?


Comments

  1. Super :)
    Zapraszam do siebie http://aleksisaliss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. nice look :)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nice post and very amazing blog... ♥
    do you want to follow each other on gfc? let me know :)

    http://itsmeieva.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much and yeah sure why not :)

      Delete
  4. Oho :) Super wyglądasz :)
    Dziękuję za owiedzinki, również obserwuję :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo i nie ma sprawy :)

      Delete
  5. beautiful picture! i already follow you on GFC. mind to follow back?
    have a great weekend
    xx,
    http://evelyn-halim.blogspot.co.id/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Have a great weekend too Xx

      Delete
  6. torebka i płaszczyk mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To fajnie że tobie się podobają, dziękuje za czytanie :)

      Delete
  7. Przejrzałam ostatnie stylizacje i właśnie ta najbardziej mi się podoba. Płaszcz super leży, ma bd krój!

    Zaobserwowałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo, fajnie że tobie się podoba ta stylizacja :) Zgadzam się z tobą jak chodzi o płaszcz, jest cudowny! :)

      Delete
  8. Simply chic with this lovely coat and boots ! ♥

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts