Spring Trends & Inspiration | Wiosenne Trendy i Inspiracje


I hope you all are having a lovely Spring time. Currently I must say it's not going too bad. Today I am back with a post to inspire you regarding Spring trends. These are some of the main trends I've seen as well as things I just consider as appropriate for this season. I have tried to look at different styles and things that would reach everyones expectations. What are you wearing this Spring?


Mam nadzieje że wszyscy spędzacie dobry Wiosenny czas. Musze przyznać że u mnie aż tak źle nie jest. Dziś powracam dla was z stylami i trendami na wiosenny sezon. Niektóre z tych rzeczy to trendy które są na topie a resztę to prezemnie wybrane w mojej opinii perfekcyjne na wiosnę. Próbowałam dla wszystkich coś znaleźć i takie rzeczy żeby były dla ludzi którzy mają różne style/oczekiwania. A co wy planujecie nosić tej wiosny? 



Comments

  1. Super rzeczy, jam mam ogromną listę moich must have na wiosnę ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, i oczywiście zobaczę :)

      Delete
  2. very nice items! thanks for sharing!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. following you now!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No problem and thank you glad you like them :)

      Delete
  3. These inspiration boards are so well curated! Seeing so many lovely things I'm lusting after! xx

    http://www.thatnewdress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, glad to hear that :) xx

      Delete

Post a Comment

Popular Posts