Changes | Zmiany

Nikole Ann J, yes that's the name of this blog from now on. I am excited yet interested to see how this new thing goes and I hope you all enjoy. So recently I have had this idea at the back of my head. I just wanted to sit down and update you all on the changes and explain all of them.

First of all, my old blog (known as secretbeautylife1) is no longer up. This is a result of more than one reason. To start off with it was a beauty and lifestyle blog. I know that I love writing about beauty and lifestyle however it all became a bit too overwhelming at times. I have a high knowledge of these topics however I'm no expert therefore I came to the conclusion that there is nothing amazing for me to offer within those topics. Also for those that have guessed, I am more into fashion and I feel like I was holding on to the previous blog just because.

These changes have happened because I first started blogging in 2013 and believe it or not within these years gradual changes can build up to a big change. I'm not going to complain since I feel like this is a good change and I believe that this blog will show my more mature and put together self.

I have honestly put this off for the past two months. If any of you keep an eye out on both of my blogs (or used to) you would have noticed that I posted three times a week on each blog and that is six posts overall. In reality you'd be thinking oh yeah she still has a day off, but let me tell you that is not the case. Any blogger will agree that blogging isn't just two simple photos and a paragraph that give finishing resluts. It takes a couple of hours to create one post, let's not forget sharing it with everyone and being social on social media. As a full time student I feel like six posts a week were too much and the two different blogs were a lot harder to keep up with than one. Which is quite obvious really.

I'm not only doing this to make life for myself easier, actually that is not the case at all. But the main reason is for me to be able to focus on one blog that really has a potential in a way, represents the person and knowledge I have by producing the best content possible. Remember, it is about quality and not quantity.

So now for the changes that were made. I first of all have a new email (nikolettajonkisz@gmail.com) which sounds a lot more I don't want to say professional because it's not about that really. It just sounds a bit more straightforward. Also I couldn't keep that email for my new blog since it's not related at all. The next major change is the name of the blog and obviously the link to go along with it. I have chosen Nikole Ann J because it is related to my name (Nikoletta Anna Jonkisz). I also felt that as a content creator 'The Fashion Convert' sounded very stiff and dull. Nikole Ann J gives a more personal vibe and is more likely to stick in someones memory.

For those of you wondering, I will be posting on this blog three times a week. Most content is more likely to be fashion related with the odd additions of beauty or lifestyle. Honestly, I have planned some amazing lifestyle/travel related content which I am beyond excited for! But all will be revealed in it's own time,

For now I just hope you all enjoy what is to come in the future.




Nikole Ann J, tak to nowa nazwa bloga. Jestem bardzo podekscytowana zmianą i nie umiem się doczekać rezultatów w przyszłości. Nie dawno wpadłam na pomysł i jakoś to się stało więc dzisiaj wam chce wszystko wytłumaczyć.

Zaczynając od tego starego mojego bloga (znanego jako secretbeautylife1) który już zdjęłam. Więc go nie znajdziecie. Jest więcej niż jeden powód za tą decyzją i wam własnie wytłumaczę. Zaczynając od tego że blog był blogiem o urodzie i stylu życia. Szczerze uwielbiam o tym pisać i mam wystarczającą wiedzę ale tylko na te podstawowe rzeczy. Nie miała niczego niesamowitego do przekazania i jednym słowem tak jak bym wam wszystko od innych powtarzała. Zostawiam te rzeczy dla innych bardziej zainteresowanych i z większą wiedzą blogerek. Też dla tych co zauważyli, tak bardziej mnie interesuje moda więc chce się na tym skoncentrować.

Te zmiany się stały dla tego że pierwszy blog zaczęłam w 2013. To znaczy że w trakcie tych trzech lat było wiele małych zmiany które teraz się w taką jedną większą zamieniły. Nie narzekam z tego powodu że wierze że ta zmiana akurat na lepsze mi wyjdzie i ogólnie zaprezentuje moją osobę, ogólnie taką jaką jestem.

Przez ostatnie dwa miesiące tej zmiany unikałam. Jeżeli czytaliście obydwa blogi to byście wiedzieli że ja trzy razy w tygodniu coś na każdego bloga wrzucałam, więc dwa blogi sprawiały że przez sześć dni zawsze przy laptopie siedziałam i coś wrzucałam. I jeszcze normalny człowiek by pomyślał, ah wszystko spoko bo ma dzień wolny w tygodniu, powiem wam że rzeczywistość jest inna. To nie chodzi tylko o dwa byle jakie zdjęcia, trochę tekstu i skończone. Też człowiek musi do tego inne rzeczy robić na przykład się tym dzielić na innych platformach. Jako uczeń w szkole doszłam do wniosku że czasami to za wiele się robi i człowiek się albo stresuje lub nie umie się skupić na wszystkim. Dwa blogi są o wiele trudniejsze do utrzymania od jednego, a to raczej jest super oczywiste.

Nie robię tych zmiany tylko dla tego że chce sobie życie ułatwić, szczerze mówiąc to nie jeden z powodów. Główny powód jest taki że chce się na jednym skoncentrować i upewnić się że wszystko jak najlepiej wygląda. Chce żeby ten blog reprezentował to co lubię, wiedzę którą mam i tak że osobę którą jestem. To chodzi o jakość a nie ilość.

Teraz zmiany które zrobiłam. Zaczynając od email (nikolettajonkisz@gmail.com) dla tego że nowy email brzmi bardziej prosty i bardziej do nowego bloga pasuje w porównaniu do secretbeautylife1. Też blog ma nową nazwę która jest związana z moim imieniem. To ogólnie bardziej mi pasuje i szczerze wydaje mi się że ludzie to lepiej zapamiętają. Też poprzednia nazwa (The Fashion Convert) była bardzo sztywna i nie aż taka ciekawa. Nikole Ann J powoduje że blog brzmi lepiej i jest to łatwa nazwa dla wielu jeżyków.

Dla tych co chcą wiedzieć to będę nowe rzeczy na bloga wstawiała trzy razy w tygodniu. Większość będzie o modzie i nie raz możecie się spodziewać małych ilości urody czy o stylu życia. Na wakacje planuje coś niesamowitego i już się nie umiem doczekać! Ale wszystko w swoim czasie.

Jak na razie mam nadzieje że wam się wszystko spodoba.

Comments

Popular Posts