Chic it is | To Jest Szykowne

Looking at these from a while ago now I am forced to believe that I love this look. It's just so my style and it is comfortable but chic looking at the same time. In all reality, if you keep up with my looks you will know that Chic is a word used so oftenly that adapts to so many looks I wear. These three colours (grey, white and black) are recently colours I am loving because they go with everything. I think that overall the key to this look is having basic features that create a different shape. Basically no skinny jeans, those stereotypical coats and trainers. Even though this is a simple look I still believe that I have managed to style this in my own way.


 Patrząc na te zdjecia z jakiegoś czasu temu muszę przyznać że uwielbiam tą stylizacje. To jest mój styl i też wygodna taka stylizacja jest. Jeżeli ostatnio śledzicie te moje stylizacje to będziecie wiedzieć że taki styl szykowny to jest teraz ode mnie oczekiwany i spodziewany. Te trzy kolory (szary, biały i czarny) są kolory które ostatnio kocham bo do wszystkiego pasują. Ogólnie stylizacja nie jest super specjalna lecz w jakiś sposób nadal dałam rade od innych inaczej taki styl pokazać. Nie znajdziecie tutaj tych modnych kurtek, dżinsów obcisłych lub butów sportowych. Może to jest zwyczajna stylizacja ale nadal w swój sposób do niej dodałam. 


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14975219/?claim=49eh9ccb34p">Follow my blog with Bloglovin</a>

Comments

  1. I LOVE this outfit! Your jeans are so gorgeous and I love the flared style! They look perfect with your top and jacket :)

    El xxx

    www.elsfashionfix.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much El! All of your comments are appreciated :) xxx

      Delete
  2. wow wyglądasz świetnie! <3 Zazdroszczę włosów :D
    Ps. Zapraszam Cię serdecznie na moją nową domenę, na blogspocie już nic nie będę publikowała :) Jeśli nadal chcesz obserwować mój blog dodaj go ręcznie do obserwowanych, wtedy będą Ci się wyświetlały moje najnowsze posty tak jak do tej pory :* Ja oczywiście Twój dodaje aby dalej być na bieżąco :) Ps.2 na nowej stronie nowy wpis, zajrzyj :)
    CAŁUJĘ :*
    http://magiclovv.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo i włosy fajnie wyglądają ale nie raz ciężko jest sobie poradzić z nimi :)

      Delete
  3. Beautiful post! Thanks for sharing!x

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
    Replies
    1. No problem and thank you for your comment :)

      Delete
  4. Ładna torebka :3
    modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ładna torebka :3
    modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. You look gorgeous, LOVE blazer!! xx

    http://www.thatnewdress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, glad you like the blazer so much!! xx

      Delete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts