26-07-2016

Changes on my Blog 
I hope that everyone is enjoying their summer so far. As you have probably noticed recently my posts have become more picture focused. I wanted to let everyone know that it is because I'm trying new things out. I will still continue to have some posts with written content as well however I think that a picture is worth a thousand words so why should I write a long paragraph adding to it. Recently I have felt like my written content is just repetition and it states a lot of obvious things that do not require any comment. For example "I'm wearing a black tight skirt" is not needed, you can all see for yourselves! If I get more people commenting that they actually like the written content then I will be more than happy to add it back in every post. But for now it's going to be a mixture of written and non-written content.


 For those of you interested I should have a work experience post up this week telling you all about my experience and advice which I hope will come in helpful. Apart from that I do have exciting things coming up which you all will be able to see. Honestly I just hope that everyone is enjoying their summer and will enjoy future content on here. Let me know what you think about the mixture types of content I will be posting down in the comments. 


Zmiany na Blogu 
Mam nadzieje że wszyscy dobrze spędzacie wakacje, moje się nie dawno temu dopiero zaczęły. Już chyba wszyscy zauważyli że ostatnio na blogu znajduje się więcej zdjęć i mniej pisania, to znaczy mniej czytania dla wszystkich. Ogólnie uważam że zdjęcia są warte tysiące słów więc z jakiego powodu mam do tego dużo pisania robić. I to nie chodzi o to że jestem leniwa ale o to że wiele razy się czułam tak jak bym się powtarzała. Też wiele tych oczywistych rzeczy pisałam, na przykład "mam na sobie czarną obcisłą spódniczkę" a szczerze za jednym spojrzeniem każdy by to zauważył. Takie pisanie po prostu czasami sensu nie ma. Więc dokładnie dla tego zdecydowałam się od teraz na bloga wrzucać czasami tylko zdjęcia i innymi dniami zdjęcia z czymś żebyście mogli sobie przeczytać. Więc na blogu będę miała taki miks jednym słowem. 


Dla tych którzy są zainteresowani to tak w tym tygodniu powinnam jeszcze wrzucić wpis dotyczący moich praktyk i tak zrobię więc mam nadzieje że to pomoże niektórym. Oprócz tego mam w bliskiej przyszłości ciekawe rzeczy zaplanowane o których się wszyscy dowiedzą za niedługą chwile. Dużo rzeczy na blogu też będzie. Ogólnie mam nadzieje że wszyscy dobrze lato spędzają i że wszystkim się podoba większość na blogu, Dajcie znać co sądzicie o nowych pomysłach na blogu i jeżeli większość by chciała powrót do zdjęć i pisania to oczywiście do tego powrócę.


Comments

Post a Comment

Popular Posts