Casual Monday | Wygodny Poniedziałek

Monday is hovering right above me with the dreaded thought of going back to the normal boring things. Not looking forward to it as much but heyyy... I'm off for summer in three weeks, I have exciting things coming up and life is going all good. I hope you are all doing good. Apart from my normal life update no one really wants to hear I wanted to give you an idea of a comfy outfit for a start to the week. This is all about comfort and toned down colours as you can tell. I would say that this outfit is filled with cute little features and it's nothing too out going. Let me know what you would wear to start off your week. 


Poniedziałek już przed nami i szczerze to nie chce mi się powracać do nudnych rzeczy ale patrząc na to z jednej strony za 3 tygodnie mam wakacje więc aż tak źle nie jest. Też mnie miłe rzeczy czekają i nie umiem się doczekać. Mam nadzieje że wam wszystko dobrze idzie. Po za normalnym updatem mojego życia o którym nikt nie chciał wiedzieć to chce się z wami podzielić moją stylizacją na normalny początek tygodnia. Dla mnie to musi być wygodne i wydaje mi się że w jakiś sposób to słodko wszystko razem wygląda. Nie ma za wiele w tym. Kolory też są bardziej normalne i nic wielkiego nikogo nie szokuje. Dajcie znać co wy byście założyli na taki początek tygodnia.


Comments

  1. Such a pretty outfit! I love your top and handbag :)

    I hope that you're having a nice weekend!

    El xxx

    www.elsfashionfix.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I hope you are having a lovely time too :)

      Delete
  2. super!
    http://wingspring.blogspot.se/

    ReplyDelete
  3. Cudna torebka ♥ Outfit też!
    http://dream-andreality.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, fajnie że tobie się podoba <3

      Delete
  4. Pretty look! GReat outfit!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  5. your style is super nice! love all the pics :)

    Check out my latest blogpost: http://evaredson.blogspot.it/2016/07/hussein-bazaza-collection-sophia-goddes_10.html

    xx
    Eva

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts