Daily Look | Look na Każdy Dzień

A couple of days ago I went out shopping and it was very warm. For once the weather in the UK has proven us wrong and made us enjoy the sun. I am so glad I finally got to wear something other than jeans and warmer tops. I have a short black tight skirt on paired with a crop top, honestly it all looks like a set that's meant to be. Over that I wore a sheer white shirt. I have something for shirts that are worn like that, my new favourite option. I love wearing chockers and I don't think that will stop anytime soon. The bag you have seen so many times, no longer surprises anyone. Lastly a new addition to my shoe 'collection' is a pair of espadrille styled shoes, you'll get to see them clearer sooner than you think! 


Parę dni temu wyszłam na zakupy i było bardzo ciepło. Pogoda w Anglii nam pokazała że aż tak źle zawsze nie jest. Raz na rok te słonce się pojawiło. W końcu mogłam się fajnie ubrać i nie przykrywać siebie całej. Założyłam krótką obcisłą czarną spódniczkę z czarną bluzką co wygląda na perfekcyjny zestaw razem. Do tego mam na sobie białą prześwitująca koszula, uwielbiam te koszule ostatnio w ten sposób nosić. Uwielbiam te naszyjniki na szyi też nosić więc oczywiście w tej stylizacji mam to na sobie. Przez długi czas będę tak to nosiła. Torebkę już wszyscy nie raz widzieli więc nikogo nie zaskoczy a jak chodzi o buty to nowe w tej mojej 'kolekcji'. Ale za niedługo je lepiej zaprezentuje w wielu stylizacji.


Comments

  1. I LOVE this outfit! It's so gorgeous and just perfect for Summer! Your black skirt and crop top look perfect together! Pretty handbag too :)

    El xxx

    www.elsfashionfix.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much El, glad you like the skirt and top combo and handbag :)

      Delete
  2. bardzo ładna stylizacja :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts