Special Events | Specjalne Okazje

Suspiciously, I had ended up with this perfect combination in my hands and thought it would be a total shame not to share it. With this time of the year around many events come up and the hard decisions begin. I wanted to give you an idea of a style/look/colour theme or whatever else you want to take from this, to create the perfect look for an event. 
In this look I am wearing a black and blue toned dress that is made from an interesting fabric. I would say that it is an amazing option due to the fact the structure of the dress looks beautiful and outlines the curves you might have. The shoes were an unexpected purchase but when I was up Birmingham I found them and decided to bring them back. A couple of weeks later I noticed that the dress and shoes were actually made for each other. The bag is quite basic however it has that sophisticated look that finishes the whole outfit off. 
What are you planning to wear for upcoming events? 



Ze zdziwieniem, jakoś wylądowałam z butami i sukienka które perfekcyjnie pasuj więc doszłam do wniosku że szkoda by było z wami się nie podzielić. O tej porze roku wiele różnych rzeczy każdemu w kalendarzu się pojawia i trudno wybrać w co się ubrać. Chciałam wam dać trochę inspiracji na przykład stylu czy kolorów ubrań, albo cokolwiek chcecie z tego wywnioskować na perfekcyjny Look na uroczystości. 
W tej stylizacji mam na sobie czarno-niebieską sukienkę która jest zrobiona z ciekawego materiału. To jest super opcja dla tego że jest stosowna i pasuje do mojego typu sylwetki. Buty które mam na stopach były niespodziewanym i nie planowanym zakupem ale jak wyszłam na zakupy i je znalazłam to potrzebowałam. Dopiero za parę tygodni jak się przyglądałam to zauważyłam że sukienka i buty były dla siebie stworzone.Torebka jest zwyczajna ale dobrze i szykownie wygląda dokańczając ten zestaw. 
A co wy planujecie założyć na nadchodzące uroczystości? 


Comments

  1. Love those shoes! You look so pretty <3

    Blessings,
    Edye | Http://gracefulcoffee.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. I have to admit, sometimes the dressing up & getting ready for a special occasion is the best part. You look lovely! xx Adaleta Avdic

    ReplyDelete
  3. great outfit! :)


    http://www.pinklemonincrystal.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts