Being a Blogger | Jak się jest Blogerką


In this look I am wearing items that look lovely yet are comfortable and easy to style. Jacket and shoes are from New Look, New Look pieces are always fun to style. The top is from Primark and it looks well with many other items. In this case I have worn it tucked in with high waisted trousers. The trousers I bought when I was on holiday because I didn't do a good job at packing for every possible weather surprise. But honestly, I'm glad that was the case because these trousers are so comfrotable, and the print is interesting. My current staple piece! To finish the look off I obviously have my trusty old bag that I wore everyday for two weeks. 


W tej stylizacji mam na sobie ubrania które są wygodne i łatwo je do stylizacji można dodać. Kurtka i buty są z New Look, zawsze tam znajduje ciekawe rzeczy które są fajne do różnych stylizacji. Bluzka jest z Primarka i ona wygląda niesamowicie z wieloma innymi rzeczami. W tej stylizacji mam ją założoną z spodniami z wyższym stanem. Spodnie kupiłam na wakacjach dlatego że jak się pakowałam to każdej pogody nie przewidziałam. Szczerze ciesze się że miałam wymówkę żeby je kupić bo są super wygodne i ciekawy wzór mają. Zakończyłam stylizacje oczekiwaną torebką którą zawsze na wakacjach nosiłam. 



Being a blogger means that you are constantly looking through social media, updating people on everything and sharing so much more than normal ordinary people do. Being a blogger is an option I and many more have chosen. Although being a blogger is amazing, there's things that don't seem as glamourous. But it also depends on the personal approach. 


Jak się jest tą blogerką to cały czas się patrzy przez strony, dajemy wszystkim wiedzieć co się dzieje i dzielimy się z ludzi wieloma rzeczami których normalni ludzie by się nie mówili. Będąc blogerką to jest opcja która ja, i wiele innych wybrało. Bycie blogerką się wydaje takie niesamowite ale nie wszystko jest takie proste, też zależy od podejścia do sprawy.


I compared myself to other bloggers which obviously have a larger following. Maybe it's not the best thing to do however in this case it was. It made me realise that even though I'm that blogging type of person, I'm not a stereotypical blogger and that's okay. I was on holiday for two weeks and yes I did share a lot of the things I did but then I kept other things private. Non of my family were shown, I didn't go into detail on everything (for example I didn't show everyone my meals, my room or give out exact hotel locations) and I definitely didn't do the whole snapchat thing. I might be thinking right now, "I wish I shared a lot more" however I feel fine as it is. 


Porównałam siebie do innych blogerek które oczywiście mają większą ilość obserwatorów. Może to nie jest najlepszą rzeczą to zrobienia ale w tym wypadku to była. To mi dało szanse zobaczyć że jestem blogerką ale nie taką która tym blogiem żyje. Kocham pisać i zdjęcia dodawać ale wiem że inne blogerki o wiele więcej do tego dodają. Nie jestem tym stereotypem, i to dobrze. Byłam na wakacjach przez dwa tygodnie i tak, wieloma rzeczami się dzieliłam ale niektóre rzeczy były i nadal są kompletnie prywatne. Mojej rodziny nie pokazywałam, nie pokazywałam wszystkiego dokładnie (na przykład każdego jednego posiłku czy całego pokoju w którym się zatrzymywałam i miejscowość dokładnej) i na pewno nie nakręcałam snapów cały czas. W tej chwili trochę sobie myślę, "szkoda że nie dzieliłam się więcej rzeczami" ale też się kompletnie dobrze czuje z wyborem. 


I feel good about my choice because the outcome was amazing. I wasn't constantly walking around with my phone in my hand and I certainly wasn't stressed out about capturing everything and not missing out on both, blogging or quality family moments. I now have many memorise that were worth it and I am completely glad I didn't let things like snapchat take over my spare time to relax and get more motivated. 


Czuje się dobrze ze swoim wyborem dla tego że końcowy efekt był cudowny. Nie chodziłam wszędzie z telefonem w reku i na pewno się nie martwiłam że mnie coś ominie, czy to związane z blogiem czy chodziło o rodzinne wspomnienia. Teraz to kompletnie wiem że nic mnie nie ominęło i wiem że się ogromnie ciesze że rzeczy takie jak snapchat nie przejęły mojego całego wolnego czasu żeby się zrelaksować i zmotywować. 


Who knows, maybe in the future when I go away I will pay more attention to blogging and sharing my whole experience however this was good enough this year. Yes I will have a blog post about my holidays soon, but it's not going to be too in depth. 


Kto wie, może w przyszłości będę więcej się przejmowała moimi 'obowiązkami' jako blogerka kiedy podróżuje ale jak na razie to było dobre dla mnie. Tak będę coś wrzucała na bloga z wakacji ale aż takie wielkie to nie będzie. 


I don't want anyone to feel like I'm trying to get a negative opinion out there. Honestly Congrats to all bloggers that manage to share so much and enjoy themselves at the same time. I look up to some of the bloggers with a larger following that manage to share so much with everyone and I feel like both sides are completely fine. Everyone is different at the end of the day.


Nie chce żebyście pomyśleli że próbuje coś negatywnego powiedzieć o innych blogerkach. Szczerze to gratuluje innym którzy mogą się nacieszysz wyjazdem i się wszystkim podzielić. Podziwiam niektóre z tych blogerek z większą ilością obserwatorów. Obydwa sposoby na bloga są dobre i każdy po prostu jest inny więc różnymi rzeczami się wszyscy dzielimy. 



Comments

  1. You look great!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  2. You look lovely and I love that top! Beautiful photos and location!
    xx Yvonne
    www.bitsathome.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, glad you like the top and photos!
      Location is my absolute favourite <3

      Delete
  3. Świetny post, ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo ciekawa stylizacja i ciekawy post :) zostajemy na dłużej.pozdrawiamy :)

    ReplyDelete
  5. You look gorgeous darling!!! Absolutely love that top and those shoes are fab! New Look always have great things! Xx

    http://theemasphere.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Emma! Glad you like it all and yes New Look is a great shopping destination! Xx

      Delete
  6. ja bloguję od 10 lat :D to mój żywioł, moja pasja i druga praca :D ps. pięknie wyglądasz włosy są wow:) obserwuję:)

    ReplyDelete
  7. Nice outfit dear! I love the trousers. Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    ReplyDelete
  8. Świetna stylizacja na wakacje! Idealnie wpisuje się w nadmorski klimat
    Odwiedź proszę naszego bloga, dopiero zaczynamy i chciałybyśmy znać Twoją opinię :) Obserwujemy!
    vivstilo-dw.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo miło to usłyszeć i oczywiście zobaczę :)

      Delete
  9. Love that off the shoulder top, looks lovely!
    x

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts