Casual Day Outfit | Wygodna Codzienna Stylizacja



I like looks like these, they are simple yet look presentable. I like the fact that this look can be adjusted to many different weather types and can be worn to many places. In this case I am wearing a simple white shirt from New Look, denim jeans with ripped details and shoes that are really comfortable from New Look yet again. I have my everyday handbag with me obviously and I'm surprised that so many people love this bag so much. To add to this look I have a yellow coloured scarf (in reality a dress belt but hey it works!) tied to add to the plain shirt. I had to add a belt to these jeans so I decided to go with a thinner white one since it stands out a bit. 


Podobają mi się takie stylizacje, są proste ale ładnie się prezentują. Podoba mi się to że taka stylizacja może być podporządkowana do różnej pogody i do wielu miejsc. Mam na sobie białą koszule z New Look razem z dżinsami które mają potargane detale. Buty też są z New Look i przez lato były modne i jak na razie jeszcze od czasu do czasu mogę do niektórych stylizacji dodać. Mam przy sobie oczywiście codzienną torebkę i jestem zdziwiona że aż tak wielu osobą się podoba. Mam też do koszuli zawiązany tak jak by szalik (był pasek do sukienki, ale hej dobrze wygląda!) w takim żółtym kolorze bo ciekawie to wygląda. Musiałam do dżinsów dodać pasek i zdecydowałam się nad białym paskiem. 



I've also wanted to talk about something else other then my outfit. Truly speaking going back to my normal routine for this year was an interesting experience. Really overall I wasn't expecting things to go like this but obviously they have. So let me explain. 


Też chciałam o czymś innym porozmawiać, nie tylko o stylizacji. Szczerze powracając do codziennej normalności (wiecie, już wakacje się skończyły) było ciekawe. Nie spodziewałam się takiego czegoś ale oczywiście się to stało. Wiec wam chce wytłumaczyć. 


So to begin with, last year wasn't too bad. I will remember it as another lesson learnt really. But going back this year I noticed that since things changed around me, my own point of view and approach to situations has changed as well. I am appreaciating the good time spent with people close to me and simple things like conversations are so important. Simple inside jokes and getting to know people more makes me glad I have people to talk to around me. 


Zacznijmy od tego że ostatni szkolny rok nie był rewelacyjny. Ogólnie zapamiętam jako życiową lekcje i nic innego. Powrót w tym roku był o wiele inny. Zmiany które mnie dotyczyły sprawiły że mam inne opinie i inne podejście w porównaniu do ostatniego roku. Jestem ogólnie wdzięczna za te małe rzeczy i za czas spędzony z bliskimi. Małe rzeczy takie jak rozmowy czy żarty są bardzo ważne. Fakt że wiem że ludzie są tam dla mnie, sprawia że o wiele lepiej się czuje. 



Literally like a day or two ago I go my results back for one of my gcse exams and it's my first A* so to start off like that is very motivating. I have a lot of things to get on with and many things coming up apart from school work however the fact that I now know I can achieve it all it's making me want to learn and push myself so that I can get better grades. I just have one more year to go and I feel like I can do it if I really put my head down and focus when I need to. 


Dosłownie dzień czy dwa temu dostałam wyniki z jednej z matury którą w tamtym szkolnym roku zrobiłam (z Polskiego) i dostałam A* czyli największy wynik jaki można dostać. Nie mowie tego dla tego że się chce przechwalać ale mowie to z tego powodu że jak człowiek dostanie taki wynik to go motywuje żeby wszystkie równie dobrzy wyszły. Został mi ostatni rok i szczerze jeżeli będę robiła to co muszę to dam rade i źle nie powinno być! Wiem że mam potencjał ale teraz to trzeba zrealizować. 



Other than that even if I am facing something I don't especially enjoy I manage to just get through it. At the end of the day life is full of things we don't especially want but once we get through it all we can enjoy our time. But now me saying that does not mean you should go off and do everything you are told because that not your choices your making, your making others request come through. 


Po za tym jak coś muszę zrobić czego za bardzo nie chce to w jakiś sposób daje rade. Nie jedną rzecz trzeba zrobić dla tego po prostu nie opłaca się tego odstawiać na bok. Jak już się te rzeczy zrobi to można się zrelaksować lub zrobić coś co wam rzeczywiście się podoba. Mówiąc to, nie myślcie że musicie dosłownie wszystko robić co inni wam każą. 
















Comments

  1. Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje. Szczególnie koszula mi się spodobała ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, koszula by zdecydowanie każdemu pasowała i w różnych stylach można założyć :)

      Delete
  2. fajny outfit. ten krawat(?) dodaje całego "tego czegoś" tej stylizacji! wyróżnia się.super

    https://alexwberry.blogspot.com/ - u mnie - moje wykonanie piosenki Beyonce 'Crazy In Love'

    ReplyDelete
  3. Great styling!

    Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    ReplyDelete
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    ReplyDelete
  5. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. So chic and pretty! Simply stunning!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  7. I really love how simple yet stylish your outfit looks. You look so great.
    sophieatieno.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Sophie, glad you like this :)

      Delete
  8. This is such a beautiful outfit! Your jeans and blouse look perfect together! I love your handbag too!

    Congratulations on your A* :-) Keep up the good work hun.

    El xxx

    www.elsfashionfix.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, glad you like the look of the jeans and blouse :)
      Also thank you for the congrats, I'll have to keep my effort up! <3

      Delete
  9. You have such long gorgeous hair, I really want to grow mine long too!
    Aleeha xXx
    http://www.halesaaw.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Aleeha! Long hair like this is beautiful but it's a whole different story with managing it, hope it turns out looking right how you want it to <3

      Delete

Post a Comment

Popular Posts