Modern in the 90s Style | Nowoczesnie w stylu lat 90


Obviously, the typical on trend thing is overall vintage. At least to me it is and I love the vintage styles so much I can enver resist the inspiration I get. Lately I felt like it was time to finally put a look together with some more 90s inspiration. I mean denim and chckers were popular during that time and I feel like the hair perfectly completes it. Honestly I've never walked out the hosue with my hair like this and I don't know what to think. Let me know if you like it. 


 Oczywiście w modzie zawsze wszystko powraca a ja się nie umiem oprzeć stylizacją w stylu 'vintage'. Coś w tym jest że mi się tak bardzo podoba i po prostu mi bardzo podchodzi do mojego własnego stylu. Nie dawno zdecydowałam że znowu chce dodać trochę inspiracji modowych z lat 90 więc to właśnie zrobiłam. Uwielbiam ostatnio dżinsy i naszyjniki w stylu chocker. Włosy wydaje mi się że perfekcyjnie dokańczają styl dzisiejszy. Nigdy tak włosów sobie nie robiłam i nie wiem co mam sądzić więc dajcie mi znać. 



Some might be led to think, what the hell is that furry thing? Well it's one of the most cuddly items I own and I love the way it looks too. I saw similar inspirations from NYFW as well as some of my favourite bloggers and designers. The grey colour is also very nice and looks well with many looks, an uncommon but useful piece to have around.


 Niektórzy mogą pomyśleć, co to za futrzana kreacja? Więc powiem wam że to jedna z najprzytulniejszych rzeczy które mam w szafie i uwielbiam też sposób w który wygląda. Widziałam podobne inspiracje od ulubionych blogerek, z pokazów mody i od ulubionych projektantów/projektantek. Szary kolor cudownie z innymi rzeczami wygląda, nietypowa rzecz ale szczerze cudowna.

















Comments

  1. Yes the 90s is the best era ever, I think I dress 90s inspired everyday tbh! You look super cute xx
    http://www.britishmermaid.com/2016/09/a-pom-nose-dress-and-finding-who-i-am.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much and I agree, I love the 90s! Your style is amazing and totally 90s inspired <3

      http://nikoleannj.blogspot.com/

      Delete
  2. Nice outfit

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    ReplyDelete
  3. So cool and stylish! Great outfit!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, glad you think this is stylish :)

      Delete
  4. Cool outfit :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Fajna propozycja, ładnie by to wyglądało :)

      Delete
  6. jaka świetna stylizacja :) w sam raz na jesienną porę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się że tobie ta stylizacja się podoba :)

      Delete
  7. Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje :) Świetna torebka ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje i fajnie że stylizacja się podoba :)

      Delete
  8. I love your jacket!!
    xx
    http://lailusiondenina.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, I think it would look well on so many people :)

      Delete
  9. Awesome post!
    I love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    ReplyDelete
  10. Świetna stylizacja ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts