Sarbinowo 2016


Today I am finally sharing my holiday experience with you all! I hope you enjoy and find some holiday inspirations in this post. It is sad looking through all of these and knowing this happened around 3 weeks ago. The time has gone so fast and I'm counting down to next year already! 


Dziś w końcu z wami się dziele rzeczami z wakacji! Mam nadzieje że wszystkim się taki wpis spodoba i że jakieś inspiracje na wakacje sobie tu znajdziecie. Smutno tak się przez te zdjęcia patrzy z myślą że to już o kolo 3 tygodnie temu było. Czas już tak szybko płynie a ja odliczam do następnego roku! 


To start off I wanted to quickly mention the place we stayed at for 2 weeks. It's called Willa Al Mare and I must admit it is the perfect holiday destination. We've been there so often and always end our holidays satisfied. It's close to everything in the village and only a 1/2 minute walk away from the beach which is perfection if you ask me. The atmosphere is amazing and when it came to the end I was so upset to be leaving. Not only are the rooms amazing but there's a shop for you to buy things you'll need and a restaurant. The food served is amazing and honestly there's more than enough options for you to choose from! 


Na początek zacznę od miejsca w którym się zatrzymaliśmy przez 2 tygodnie. Nazywa się to Willa Al Mare i muszę przyznać że miejsce jest niesamowite. Nie raz już się tam zatrzymaliśmy i za każdym razem wakacje są udane. Bardzo blisko do wszystkiego w Sarbinowie i tylko minutka czy dwie spacerkiem do plaży, jak dla mnie to perfekcyjne. Atmosfera jest cudowna i jak już ten koniec wakacji nadchodzi to człowiekowi nic tylko płakać się chce! Pokoje są cudowne, na dole znajdziecie sklep i restauracje. Jedzenie które jest podawane jest jednym słowem niesamowite i jest dużo do wyboru! 


Sarbinowo is a nice calm village perfect for family holidays and many more. It's not too large therefore you can really relax and get inspired. I loved every single second of it. There are many attractions for everyone you can find a lot of stalls selling amazing bits and pieces, food that is really good, smaller rides for children and things such as trampolines, you'd also be surprised at the amount of clothes shops that actually sell cool pieces (might have treated myself to a thing or two obviously). The beach being one of the main things (obviously) was amazing. I loved walking along the beach taking in the fresh air (no polluted air from the city) and looking at the beautifully natural sights. One of the days my mum went out to the Spa and enjoyed it therefore that's a good recommendation for anyone looking to relax in that way. 


Sarbinowo to fajne spokojne miasteczko które jest perfekcyjne na rodzinne wakacje i wiele innych. Miejscowość nie jest za wielka więc można się szczerze zrelaksować i od nowa inspiracje nabrać na cały rok. Kochałam każdą jedną sekundę wyjazdu. Jest wiele atrakcji dla wszystkich, stoiska które wiele różnych rzeczy mają, sklepy, małe kolejki trampoliny i takie tam dla dzieci i też byście się trochę zdziwili że nie jeden ciekawy sklep z modnymi rzeczami był (oczywiście sobie jedną czy dwie rzeczy tam kupiłam). Plaża oczywiście główna atrakcja jest wprost niesamowita. Uwielbiałam spacery po plaży które oferowały świeże powietrze a nie spaliny z miasta i  piękne naturalne widoki. W jeden z dni moja mama się wybrała na Spa i jej się w sumie podobała więc jeżeli ktoś się chce zrelaksować w ten sposób to warto zobaczyć i się samemu przekonać. 



We had a balcony type of thing with our room and the view wasn't bad. You can see the main kind of road and then behind the houses in the above image is the sea. It's nice to wake up and know that the sea is right outside your window. 


Mieliśmy balkon jednym słowem z naszym pokojem i ogólnie zły widok nie był. Tą tak jak by 'główną ulice' było widać i za tymi domkami się znajdywała plaża i morze. Fajnie tak rano wstać i wiedzieć że takie niesamowite miejsce jest tak blisko. 


I loved the beach so much and honestly I think the picture can talk for itself in this case.


Tak bardzo kochałam tą plaże i szczerze w tym wypadku zdjęcie za siebie może mówić. 


I did buy the hat once I arrived there, for some reason it gave me some Chanel vibes. I loved it however I must admit I didn't wear too oftenly. Wish I did though! 


Kupiłam sobie kapelusz i bardzo mi przypominał styl Chanel. Uwielbiam go ale szczerze za dużo nie nosiłam. Szkoda bo fajnie do wielu rzeczy by pasował!  



Most of my holiday makeup consisted of nude lipstick, bronze eyes and natural  bronzed and highligthed skin.


Wakacyjny makijaż był bardziej naturalny, na brązowo oczy pomalowane i skora podkreślona bronzerem. 


You can say hello to my Jeep! Honestly I don't care what anyone says at this point but I loved renting this out and enjoy a good hour riding around, catching the wind in my hair and the only thing I was missing was some good music to go along. It wasn't expensive at all and with the amount of food I ate, this was a good way to keep somewhat fit (still put on 2kg though!)  I actually wasn't keen on the idea at first but as soon as I spent two minutes on this I knew I wanted to come back later. Overall I think I went around riding this Jeep at least 3 times. Call me a big child, but it was a lot of fun. 


Możecie się powitać z moim Jeepem! Szczerze mam gdzieś co inni mogą powiedzieć ale uwielbiałam wypożyczać i jeździć sobie przez godzinkę. Wiatr w włosach i jedynej rzeczy co mi brakowało to dobrej muzyki. Drogie to nie było i z ilością jedzenia która zjadłam takie jeżdżenie to dobry sposób na próbowanie spalenie nie potrzebnych kalorii (i tak wróciłam z około 2kg więcej ale szczerze warto było). Na początku nie byłam zadowolona tym pomysłem ale od razu jak z dwie minuty spędziłam na tym to wiedziałam że chce na pewno później wrócić. Chyba ogólnie z trzy razy jeździłam sobie i bardzo mi się podobało.



I'm sure you are all questioning 'my look' in these photos and I honestly do not blame you. But that, is the outcome of when your family decides to go out on a spontaneous walk along the beach at 1am. This happened more than once! It was so fun and honestly I did not care about the fact that I had my pjs on with random things chucked over it just so that it looks 'okay'. 


Na pewno wielu z was własnie się z dziwieniem patrzy na to co założyłam na siebie w tych zdjęciach. Nie dziwie się wam ale przyznam że tak się dzieje jak o pierwszej w nocy rodziną się postanowi że spacer po plaży to dobry pomysł. Bardzo fajne takie spacery były (więcej niż jeden oczywiście) i fakt że mam na sobie piżamę z obojętnie czym wrzuconym na to mam kompletnie gdzieś. 


One of my favourite things was looking up at the sky and seeing a sky filled with starts! 


Jedna z moich ulubionych rzeczy to jak zobaczyłam na niebo i widziałam że było wypełnione gwiazdami!



Cute photos with the siblings were necessary! 

Słodkie zdjęcia z rodzeństwem na pewno były koniecznością!



Beautiful <3 // Przepiękne <3 



Okay so now a quick note about the fabulous pink building! We walked to this place near where we were staying quiet oftenly. It was called Chłopy and I loved it so much. It's pretty and simple but there's something magical about it. I loved going there and honestly next year I'll probably end up there more often! I loved the atmosphere and somehow found 3 interesting books at one stall ( Christian Dior, Yves Saint Laurent and one about Fashion overall). It sounds strange but that place totally gave me so much inspiration and honestly, it was like heaven on earth for me! 
We also tried fish from there and it was amazing, so many different types! 


Szybko wam to opowiem teraz. Budynek różowy jest oczywiście przepiękny! W nie jeden dzień się przeszliśmy na Chłopy (bardzo blisko Sarbinowa) i się normalnie zakochałam w miejscu. Jest proste i piękne i coś jest w tym ale dokładnie nie umiem placem wskazać. Szczerze na następny rok na pewno tam nie jeden raz się pojawię. Atmosfera była niesamowita, znalazłam 3 książki niesamowite i miejsce ogólnie mi dużo inspiracji dało. Jak na razie dla mnie to tak jak by niebo na ziemi!
Też kupiliśmy sobie ryby do jedzenia i cudowne były, dużo do wyboru!


My Holiday looks: // Wakacyjne Stylizacje: 










For the first time this year I actually managed ot get on a plane and not panic at all. I enjoyed it so much and can't wait for my next adventure! 


Pierwszy raz w tym roku dałam rade wsiąść na samolot i się nie martwic lub panikować. Bardzo mi się podobało i nie mogę się doczekać na następną przygodę. 


One of the days we got a coach to Koszalin which is a lot bigger. We walked around, got train tickets for a later date to return and me being me I obviously spent some quality time in a shopping centre and honestly, I did manage to find some gems. It was so fun to finally shop in places I don't have back at home and I know my favourite bloggers love! The location was beautiful and I wish I had more time to explore and take more photos. I don't know what it is but I love the building in Poland so much more. 


W jeden dzień zdecydowaliśmy pojechać do Koszalina i oczywiście one jest o wiele większe od Sarbinowa. Pochodziliśmy trochę, kopiliśmy bilety na pociąg na powrót i oczywiście ja znalazłam się w sklepach na zakupach. Nie jedną fajną rzecz znalazłam. Żałuje że dłużej czasu nie spędziłam nad spacerowaniem sobie i robieniem zdjęć bo niektóre miejsca i budynki były niesamowite. Nie wiem czemu ale budynki w Polsce mi się bardziej podobają niż te w Anglii. 


I wanted to also mention the day we walked To Gąski. I don't have much photos of that but it was really fun. I love going up the Lighthouse and admiring the view from so high up. We walked along the beach which was fun but it did take a while. On the way back it was fun walking along the sea bare foot but the rain did catch up with us. At least the water in the sea was warm. 


Też chciałam wam powiedzieć o małej wyprawie do Gąsek. Latarnia Morska jest niesamowita, zawsze uwielbiam się tam wspinać i podziwiać widoki z wysoka. Spacer na Gąski przez plaże nie był za krótki i z powrotem bez butów przy morzu sobie szliśmy, było fajnie ale deszcz nas dogonił. 


Comments

  1. Ciekawy post ^^
    Fajny styl prowadzenia bloga :)
    U mnie podobny post ale bardziej podsumowanie wakacji także zapraszam :* <3


    Zapraszam do mnie :)
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, ciesze się że post tobie się spodobał <3

      Delete
  2. Fajny post!
    ja spedziłam wakacje we Władysławowie :)

    zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i mam nadzieje że udane były twoje wakacje :)

      Delete
  3. mnie morskie klimaty niezbyt jarają ale miło się patrzy na tę wodę i piasek:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To szkoda, może w przyszłości? Bardzo relaksujące więc polecam :)

      Delete
  4. Amazing pictures, I'm glad you enjoyed your vacations!
    xx
    LA VEINE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you I did and I'm glad you liked the pictures! xx

      Delete
  5. Great post!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  6. bardzo fajny post, ślicznie tam jest <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, miejsce jest przecudowne <3

      Delete
  7. Beautiful photos! I hope that you had an amazing holiday :)

    El xxx

    www.elsfashionfix.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you El, glad you like the photos and yes I did have a good holiday :)

      Delete
  8. Fajne zdjęcia, musiało być super :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciesze się że zdjęcia są fajne i tak było super :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts