Dark Dress | Ciemna Sukienka

I have recently chosen two items from StyleWe and I am beyond excited to share them with you. Today I am sharing the first item and the second one I will show you towards the end of the week. When making the choice I decided to choose one thing I always wear and another thing that I wouldn't normally go for. This is the item I normally wouldn't go for. In reality I am aware that I should have ironed it I have 3 excuses, 1) This material is hard to iron and the dress would be easily destoryed if I used the iron on it (nature of the fabric this is made out of) 2) steamer might have worked but I did not have one around and 3) I found that this look has a certain vibe to it so why would I want to make it perfection when sometimes imperfect things are the best. 


Anyway enough of my excuses. In this post I am wearing the dress I have chosen which you can find here. If it is no longer in stock click here to browse their other pieces you might be interested in if you like this. I enjoyed the online shopping part of my experience, the people I was in contact with were very helpful and the delivery was very good and fairly fast. Once I opened this item I was happy with the fabric and the details which presented good quality. I was happy once I tried it on as well, the fit is really nice and the items are overall really comfortable to move around in. Let me know what you think of this! 

________________________________________________________________________________


Ostatnio wybrałam dwie rzeczy z strony o nazwie StyleWe i jestem nawet trochę podekscytowana i nie umiem się doczekać żeby z wami się podzielić. Dziś wam pokaże pierwszą rzecz co wybrałam a pod koniec tygodnia wrócę z drugą. Jak podejmowałam decyzje to wybrałam jedną rzecz którą zawsze nosze a drugą to coś co zwykle nie jest moją pierwszą opcją. Dziś wam pokazuje tą drugą opcje, to co zwykle nie jest moim pierwszym wyborem. Wiem że odrobinę wygniecione to jest ale mam takie małe wymówki, zaczynając od tego że materiał jest delikatny i taki sam z obydwóch stron więc trudno to wyprasować, para by może rozwiązała problem ale ja nie mam odpowiedniej maszyny i do tego z jakiegoś powodu wydaje mi się że to wszystko ciekawie wygląda. Po co sprawiać żeby wszystko perfekcyjnie wyglądało jeżeli nie raz te naj mniej perfekcyjne rzeczy są najlepsze. 


No i na razie wystarczy tych wymówek. W tej stylizacji mam na sobie sukienkę którą możecie znaleźć tutaj. Jeżeli już nie jest dostępna lub chcecie czegoś innego poszukać to kliknijcie tutaj. Podobały mi się ogólne zakupy na stronie, ludzie z którymi się kontaktowałam byli przemili i pomocni i tak że przesyłka długo nie zajęła i bez problemów było. Jak otwarłam przesyłkę to byłam wesoła dla tego że materiał był (i nadal jest) bardzo dobry i detale są cudowne pokazując dobrą jakość. Jak przymierzyłam to byłam wesoła dla tego że pasowała mi ta sukienka i po prostu była dobra. Dajcie znać co sądzicie! 












Comments

  1. ciekawy fason :) uwielbiam kolor khaki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, zgadzam się i kolor jest cudowny o tej porze roku :)

      http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

      Delete
  2. This is really pretty.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ReplyDelete
  3. love your style so so so much :)

    Check out my latest blogpost if you want: https://evaredson.blogspot.it/2016/11/lifestyle-tip-5-reasons-why-wearing.html

    xx
    Eva

    ReplyDelete
  4. Very cute dress and I love the wrinkly vibe actually! Love the stiletto heels too! :)

    Looking so pretty as always! Have a great weekend! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much and glad you like them :)

      Delete
  5. Ładna sukienka tylko wymaga wyprasowania. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, napisałam o tym i wzajemnie pozdrawiam :)

      Delete
  6. bardzo lubię ten kolor. Jest idealny na jesień :)
    nie zamawiałam nigdy z tego sklepu, ale chyba wreszcie się skuszę ! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się! Kolor jest cudowny :)
      Polecam sklep, więc życzę miłych zakupów.

      Delete
  7. These are just stunning. Love it.


    New post is up on Mehdi benali !
    https://benalimehdi.blogspot.com/2016/10/world-peace.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts